סגס: "נגיע מוכנים למכבי תל אביב". אימון מלא לגדיר

יובל לוין, תאמבי סגס
יובל לוין, תאמבי סגס | אודי ציטיאט

בבני יהודה לא לקחו קשה את ההדחה הצפויה מהליגה האירופית והקשר הודה בראיון: "זה היה בונוס ועכשיו אנחנו חושבים על לעשות תוצאה טובה באווירה המטורפת שתהיה בלומפילד". החלוץ אמור לפתוח לבד בחוד נגד הצהובים

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)
בני יהודה, שסיימה את דרכה בקמפיין מוקדמות הליגה האירופית אחרי הפסד 4:0 למאלמו השבדית בסיכום שני המשחקים, תתמקד מעתה בזירה המקומית וכבר מחר (ראשון, 20:15) תתארח אצל האלופה מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד במסגרת המחזור השני בליגה.


מוחמד גדיר, שסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי, השתתף באימון המסכם וצפוי לפתוח בתור חלוץ בודד, כאשר דור ג'אן יפתח הפעם על הספסל. המאמן יוסי אבוקסיס צפוי לפתוח עם דור אלו ומתן בלטקסה בעמוד המגנים, כשעמית זנטי ואבישי כהן תורגלו בקישור.
הקשר תאמבי סגס סיכם בקצרה את הקמפיין האירופי ואמר: "במשחק הראשון מול מאלמו הייתה אווירה מטורפת. ידענו שאנחנו הולכים למשחק קשה, ניסינו להוציא שם תוצאה טובה והחזקנו טוב עד הדקה ה-36, אבל בסוף זה נגמר 3:0. כולם נהנו לשחק במסגרת האירופית, זה בונוס בשביל כולם, זו במה בשביל כולם. עשינו את שלנו ואנחנו מתרכזים עכשיו בליגה".


לקראת המשחק נגד מכבי ת"א: "אנחנו מתייחסים למשחק מול מכבי תל אביב ברצינות גדולה, למרות העומס, יש לנו צוות טוב שמכין אותנו. כל הפצועים ואלה שלא מרגישים טוב עכשיו, ירגישו טוב ונגיע מוכנים למשחק הזה, תהיה אווירה מטורפת בבלומפילד. אנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה. יש הרבה שחקנים חדשים, אבל כולם כבר מכירים את השיטה ויודעים מה המאמן רוצה. אנחנו משחקים טוב ביחד".



סגס עם אבישי כהן ודור אלו. "כולם כבר מכירים את השיטה" (אודי ציטיאט)


לפני כחודש שיחקה בני יהודה במשחק אלוף האלופים נגד הצהובים ומאז נראה שהקבוצה עברה כברת דרך והשתפרה. סגס מתייחס לשיפור ביכולת של חבריו לקבוצה ואומר: "לפני חודש, השחקנים היו ממש חדשים ולא הכרנו טוב אחד את השני. עברנו מאז מחנה אימונים ביחד, עברנו משחקים במוקדמות הליגה האירופית ועכשיו אנחנו קבוצה מאומנת יותר וטובה יותר ונהיה מוכנים. מה שהיה בעונה שעברה לא רלוונטי, כולם רואים שמי שנמצא פה עכשיו עושה עבודה טובה".


בנוסף, סגס נשאל האם הוא מרגיש שהמאמן אבוקסיס מצליח להביא איתו תחושה שהוא יודע לנצח את המשחקים נגד מכבי ת"א והשיב: "אני חושב שזה לא רק נגד מכבי, אלא נגד כל קבוצה. כל הגדולות וכל שאר הקבוצות בליגה. לכל משחק הוא מביא משהו אחר ואנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה, מול כל קבוצה בליגה. יש לו השפעה מאוד גדולה על השחקנים. הוא מאוד ברור במה שהוא רוצה, והוא יודע להגיד לכל אחד באופן פרטני, מה הוא צריך לעשות ומה הוא צריך לשפר. אני חושב שרואים את זה על המגרש, אנחנו קבוצה חדשה ותוך חודש עשינו שינוי מטורף ואני מאמין שנלך ונשתפר משבוע לשבוע".


כשנשאל אם הוא מרגיש ששחקנים הולכים אחרי אבוקסיס "על עיוור", השיב: "כן, בהחלט אפשר להגיד ככה. זה יוסי וגם הצוות שלו, צריך לפרגן לכולם, כל הצוות עובד טוב ואנחנו אחריהם".



"זה יוסי והצוות שלו, צריך לפרגן לכולם" (עדי אבישי)


על היריבות שהתפתחה נגד מכבי בשנים האחרונות ועל הניצחונות מהעונה שעברה, לצד הקללות של אוהדי מכבי כלפי אבוקסיס, הוסיף: "נכון שאנחנו היחידים שניצחנו אותם בשנה שעברה, אבל אני לא חושב שהיה משהו חריג במשחק אלוף האלופים לפני חודש. יהיה משחק עם המון קהל ואני בטוח שיהיה משחק טוב".


על ההתקדמות האישית שלו בחודשים האחרונים: "לא היה קל לשבת בבית לפני שהצטרפתי לקבוצה בינואר שעבר. עבדתי קשה ואני יודע מה אני שווה. תמיד האמנתי בעצמי, בני יהודה לקחה אותי. הרגשתי שאני משתפר משבוע לשבוע ונכנס לקצב, ותודה לאל שעכשיו אני במקום טוב".


נשירתה של בני סכנין ללאומית בעונה הקודמת
: "גדלתי שם, הייתי שחקן בית שם, אבל אני לא באמת יודע מה קרה שם. מהשחקנים הבנתי שזה פשוט לא התחבר להם. היו שמה שחקנים טובים בעונה שעברה. כולם אמרו לי איך הם ויתרו עליך, אבל זה אני שלא רציתי להישאר, רציתי להתקדם".



בעונה שעברה רק בני יהודה ניצחה את מכבי ת"א (דני מרון)


הרכב משוער: אמיליוס זובאס, דור אלו, דן מורי, אלבן פנישי, דניאל פלשר, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, עמית זנטי, אבישי כהן, מוחמד גדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי