צפו בתקציר: הפועל תל אביב הפסידה 2:1 למ.ס אשדוד

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים | דני מרון

האדומים כבר הצליחו להשוות עם שער בכורה נפלא של בוזגלו (68) אך שוב ספגו במצב נייח. דוד המחליף כבש את שער הניצחון (82), ברדע הבקיע ראשון (53) לאחר שכמעט הורחק ע"י פפיר שתיקן. ניסו אביטן בצרות

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגת העל נפתח עם דרמה גדולה באצטדיון הי"א באשדוד. רק 3250 צופים הגיעו לראות את המשחק בין מ.ס אשדוד להפועל תל אביב אך לפחות הם קיבלו תמורה מלאה לכספם. הקבוצה של רוני אוואט (המורחק) ומשה אוחיון יצאה מנצחת עם ניצחון 1:2

המחזור השני בליגת העל נפתח עם דרמה ענקית באצטדיון הי"א בסיומה מ.ס אשדוד ניצחה 1:2 את הפועל ת"א. רק 3,250 צופים הטריחו את עצמם להגיע למגרש בשעת ערב מוקדמת אך הם קיבלו תרומה מלאה לכספם. הקבוצה של רוני אוואט (המורחק) ומשה אוחיון יכולה להיות מרוצה עם ארבע נקודות בחלוף שני מחזורים, אבל הסיפור הגדול הוא הכישלון של ניסו אביטן והפועל ת"א.

ניסו אביטן ויתר על מערך שלושת הבלמים וחזר למערך של ארבעה שחקני הגנה כאשר עומרי אלטמן ואור אינברום פתחו יחד עם מאור בוזגלו ושחר הירש, אך בעוד האדומים הציגו פוטנציאל התקפי, כשגולת הכותרת היא שער הבכורה של מאור בוזגלו באדום בבעיטה לקורה ופנימה בדקה ה-68 – ההגנה מדאיגה. בחלוף שני מחזורים, האדומים עם נקודה אחת בלבד ואין ספק שהלחץ במתחם חודרוב מרקיע שחקים.

בדקה ה-48 הגיע הרגע המכריע אולי של המשחק כאשר השופר ארז פפיר רצה להרחיק את הבלם ניר ברדע שעלה מהספסל בטענה לעבירה קשה על מאור בוזגלו, אך לאחר צפייה ב-VAR התעשת והסתפק בצהוב בלבד. כעבור חמש דקות הבלם היה במקום הנכון בזמן הנכון כדי להבקיע בנגיחה לאחר כדור קרן של שלומי אזולאי. בוזגלו, הטוב בשורות האדומים לצד השוער יואב ג'ראפי שסיפק סדרת הצלות בסיום, השווה כאמור בשער נהדר, אלא שההגנה האדומה שהייתה מנייה בטוחה בשנה שעברה, פישלה שוב. בדקה ה-82 דין דוד דחק פנימה לאחר כדור קרן. לאדומים יהיה הרבה זמן לחשוב מה לעשות בזמן פגרת הנבחרות, ואסור לפסול זעזועים.


המארחת כאמור תחסר את מאמנה הראשי, שנענש באמצע השבוע בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לאחר שבמשחק גביע הטוטו נגד בני יהודה טען שופט המשחק כי שמע את המאמן אומר "תן את המשרוקית ליוסי (אבוקסיס) במקום שהוא יגיד לך מה לעשות". הוא הואשם בהעלבת שופט ובנוסף לקנס כספי גם יראה את המשחק היום מהיציע. משה אוחיון, שמורשה לשבת על הספסל כמובן, סיפסל את שגיב יחזקאל בעקבות התנהגותו ואותו יחליף דין דוד שישתף פעולה עם שובל גוזלן. שלומי אזולאי, שבלט במחזור הפתיחה, ימשיך בקישור לצד יעקב בריהון ורועי גורדנה שהוצב ב-11.



מן העבר השני, הפועל תל אביב הציגה משחק חלש ב-0:0 הביתי באצטדיון בלומפילד המחודש נגד מכבי נתניה והמאמן ניסו אביטן החליט להפסיק עם שיטת שלושת הבלמים. אור אינברום התאושש לחלוטין מהפציעה ויפתח במקום המגן דני גרופר, שהוחלף כבר לאחר כחצי שעה נגד נתניה מסיבות טקטיות, ירד לספסל, ובצד שמאל בחלק האחורי ישחק מרווין פירסמן. עומרי אלטמן שב להרכב על חשבון מוטי ברשצקי ושחקן נוסף שאיבד את מקומו הוא עומר דמארי, שהוחלף בשחר הירש.



שחר הירש. קיבל את המקום בהרכב (דני מרון)



יואב ג'ראפי. פוגש את האקסית (דני מרון)



יואב ג'ראפי ואור אינברום מקבלים תשורה מאשדוד (דני מרון)



ג'קי בן זקן משקיף (דני מרון)



אוהדי הפועל תל אביב (דני מרון)


הרכבים

מועדון ספורט אשדוד: רועי משפתי, בנצי מושל, טימותי אוואני, גיל כהן, מונטרי קמהאני (ניר ברדע, 46), לאונרדו אווסו, רועי גורדנה (פיראס אבו עאקל, 76), שלומי אזולאי, יעקב בריהון (שגיב יחזקאל, 75), דין דוד, שובל גוזלן.


הפועל תל אביב: יואב ג'ראפי, עידן כהן, רז שלמה, אוראל דגני, מרווין פירסמן, ניר לקס (עמנואל בואטנג, 61), קלאודמיר פריירה, עומרי אלטמן, אור אינברום (מוטי ברשצקי, 85), מאור בוזגלו, שחר הירש (עומר דמארי, 70)


מהלך המשחק:
דקה 3 – טימותי אוואני החליק, עידן כהן קיבל את הכדור במצב מעולה אבל כדור הרוחב לא הגיע לרגל אדומה.

 

דקה 8 – כמעט שער להפועל! האדומים יצאו למתפרצת מהירה בצד ימין, בוזגלו מסר להירש שהתמהמה עם הבעיטה אבל הכדור הגיע לאלטמן ששלח פצצה מחוץ לרחבה, משפתי הדף לקרן.



ניר לקס. הפועל פתחה חזק (דני מרון)


דקה 9 – משפתי הדף בקושי את כדור הקרן של קלאודמיר, אינברום הגיע לריבאונד ובעט חזק אבל קמהאני הציל שער בוודאות כשנגח את הכדור לקרן.



דקה 13 – מצב ראשון לאשדוד, גוזלן נגח החוצה לאחר כדור חפשי של שלומי אזולאי.


שלומי אזולאי מול קלאודמיר פריירה (דני מרון)



דקה 20 – שוב אלטמן מנסה את כוחו מחוץ לרחבה אך הפעם הכדור חולף ליד הקורה


דקה 32 – מבצע ענק של בוזגלו בצד ימין במהלכו השאיר שני שחקנים מאחור (כולל בין הרגליים לקמהאני), הסתיים בכדור רוחב מעולה אבל הירש פספס.

 


עומרי אלטמן. מרבה לאיים על השער (דני מרון)


דקה 41 – התקפה טובה של הפועל עם הרבה סבלנות, הפעם בצד שמאל, אינברום מסר אחורה לפירסמן שבעט חזק ליד הקורה.


דקה 48 – ניר ברדע שעלה במחצית במקומו של מונטרי קמהאני ביצע עבירה קשה על מאור בוזגלו, השופט ארז פפיר שלף אדום אך לאחר צפייה במהלך ב-VAR החליט להסתפק בצהוב בלבד.



ארז פפיר מתלבט (דני מרון)



ארז פפיר בודק (דני מרון)



בוזגלו על כר הדשא (דני מרון)


דקה 54 – מ.ס אשדוד עולה ליתרון! וזהו ניר ברדע! הבלם שכמעט הורחק נגח נפלא לאחר כדור קרן של אזולאי, 0:1 לאשדוד.

 

שחקני אשדוד חוגגים (דני מרון)


דקה 68 – הפועל ת"א משווה ל-1:1! בוזגלו קיבל את הכדור בצד שמאל, נכנס לאמצע ושיחרר בעיטה מדויקת לקורה ופנימה. שער בכורה לקשר באדום!



דקה 74 – כמעט מהפך! פירסמן שלח כדור רוחב נהדר מצד שמאל ודמארי החמיץ ממטר כשבעט על משפתי. אינברום כבש את הריבאונד אבל השופט הורה על נבדל.




מאור בוזגלו חוגג שער בכורה באדום (דני מרון)


דקה 78 – הפועל בטירוף! אינברום בעט חזק מחוץ לרחבה, הכדור נעצר רק במשקוף!
 


דקה 82 – מ.ס אשדוד עולה ל-1:2! דין דוד כובש מקרוב לאחר הגנה רעה מאוד של הפועל ת"א בכדור קרן. שגיב יחזקאל בעט ונבלם אבל הכדור הגיע לחלוץ אשדוד שכבש בקלות.


דקה 89 – יואב ג'ראפי משאיר את הפועל במשחק עם הצלה ענקית ! השוער משתטח לאחר בעיטה של גוזלן מקרוב, כששגיב יחזקאל סיפק את כדור הרוחב מצד ימין.




שחקני מ.ס אשדוד חוגגים את השער של דין דוד (דני מרון)



דקה 90+2 – עוד זינוק אדיר של השוער של האדומים שהתעופף והדף את הכדור ששלח אבו עאקל לחיבורים.



דקה 90+5 – כל שחקני הפועל תל אביב כמעט עלו למעלה, הבלם רז שלמה נגח חזק למרכז השער ומשפתי הדף נהדר לקרן.


דקה 90+8 – שגיב יחזקאל משיך לחרוש את כנף ימין והוציא כדור מעולה לאזולאי שבעט נפלא אבל ג'ראפי שוב התעופף.




מאור בוזגלו וקלאודמיר פריירה. נקודה מתוך שש (דני מרון)



שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים (דני מרון)




  שחקני מ.ס אשדוד חוגגים בסיום (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי