ורדסקה ואזולאי שוב תורגלו. אוהדי בית"ר חוטפים את הכרטיסים

דיוגו ורדסקה
דיוגו ורדסקה | דני מרון

הבלם והחלוץ שתורגלו לאורך כל השבוע צפויים לפתוח בהרכב בית"ר ירושלים נגד רעננה (ראשון ב-19:45, ספורט4), קונטה ימשיך כבלם. 3,000 צופים בצהוב-שחור כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון המושבה. בן חיים בספק

(גודל טקסט)

מאז יום רביעי, רוני לוי מתרגל הרכב זהה לקראת המשחק מול הפועל רעננה, מחר (ראשון ב-19:45, ספורט4) באצטדיון המושבה. בשורה התחתונה, דיוגו ורדסקה תורגל אתמול כבלם לצד אנטואן קונטה, ואילו טל בן חיים תורגל לצידו של אור זהבי בהרכב השני, אך בסוף האימון נמצא כי הבלם הותיק סובל מרגישות והוא בספק למשחק נגד רעננה. בכל מקרה, זהבי יכלל בסגל של הירושלמים. 

שי קוסטנטין ומקס גרצ'קין שיחקו באגפים. בקישור תורגלו כרגיל דן איינבינדר, עלי מוחמד וגדי קינדה. שחקני הכנף היו לוי גרסיה ופרדי פלומיין ובחוד תורגל שוב שלומי אזולאי, כשאנתוני וארן ושלום אדרי שיחקו בצד השני. 

המאמן דיבר באסיפות האחרונות בעיקר על חוליית ההגנה. הוא החמיא לאופיר קריאף ולמקס גרצ'קין ובכלל, על תפקוד כל החוליה האחורית. לוי מעדיף בלם טבעי וקריאף יחזור להתחרות מעתה על חולצת ההרכב במרכז השדה.

טל בן חיים. הבלם נמצא בספק גדול למשחק (דני מרון)
טל בן חיים. הבלם נמצא בספק גדול למשחק (דני מרון)

מעל 3,000 כרטיסים כבר נמכרו לטובת אוהדי הקבוצה, שצפויים להגיע במספרים מרשימים לאצטדיון המושבה. רוני לוי אמר לקראת ההתמודדות: "אני חושב שהמשחק נגד באר שבע היה משחק טוב מאוד שלנו. הגענו להזדמנויות להכריע, לא הצלחנו, מקווה שנעשה את זה במשחק הבא. אבל המשחק מול רעננה הוא אחר לגמרי.

רעננה מסוכנת בכל הקשור להתקפות מעבר, וראינו את זה נגד מכבי חיפה. יש לנו את הרצונות שלנו ונרצה לנצח. שיחקנו נגדם בגביע הטוטו, הם מסוגלים גם לעשות הגנה נסוגה וגם להיות קבוצה טקטית. מתחילת העונה הקבוצה יצרה ציפיות טובות, והשחקנים עובדים בצורה טובה באימונים".

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קוסטנטין, אנטואן קונטה, דיוגו ורדסקה, מקס גרצ'קין; דן איינבינדר, עלי מוחמד, גדי קינדה, פרדי פלומיין, לוי גרסיה; שלומי אזולאי.


מרוצה ממשחק ההגנה. רוני לוי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי