באשדוד חגגו את הניצחון, ברדע: "הייתי בטירוף לאחר האדום"

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים | דני מרון

הבלם שעלה מהספסל וכבש בנגיחה לאחר שכמעט הורחק, סיפר: "לקחתי נשימה עמוקה, רציתי לשמור על ריכוז. איזה שחקן שמח לפתוח על הספסל?" אוחיון שעמד על הקווים: "זמני כמאמן עוד יגיע". הקבוצה תתחזק בחלוץ זר

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במ.ס אשדוד שמחו מאוד לאחר הניצחון הדרמטי 1:2 על הפועל ת"א באצטדיון הי"א אך לכולם במועדון ברור שהניצחון הושג עם לא מעט מזל בהתאם למה שקרה על כר הדשא. במועדון נזכרו במשחק מהעבר, כשבמרץ 2014 האדומים ניצחו 5:4 במשחק משוגע בלי הגנות.

הקבוצה יוצאת לפגרת הנבחרות בת השבועיים כשהמטרה היא לנצל את הזמן כדי להתחזק בשחקן התקפה זר. בקבוצה נבחן החלוץ מגמביה, איסמעילה סיסה כשה חלוץ ספרדי קרלוס פורטס אשר שיחק בעונה שעברה בקבוצת אוניברסיטת קראיובה הרומנית אמור לנחות להתרשמות.

מי שעמד אתמול על הקווים היה משה אוחיון במקומו של רוני אוואט המורחק. אוחיון סיפר על כובש שער הניצחון דין דוד: "ביקשתי ממנו לפני המשחק שאם הוא יבקיע – שירוץ אליי ויחבק אותי. הוא שכח את זה ורץ לכיוון האוהדים ואז קראתי לו. בשנה שעברה הוא כבש שערים חשובים מאוד שעזרו לאשדוד להישאר בליגת העל. הוא שחקן חשוב ואנחנו רוצים שימשיך להצליח".


אוחיון עם אוואט. "הזמן שלי כמאמן עוד יגיע" (לירון מולדובן)

על תפקידו בקבוצה: "המאמן הוא רוני אוואט שעושה את כל העבודה המקצועית, אני משמש לו כעוזר. כולם ראויים לקרדיט על הניצחון. הזמן שלי להיות מאמן עוד יגיע. הציפיות גבוהות העונה. גם בעונה שעברה פתחנו טוב את הליגה אבל כולם יודעים איך זה נגמר. יש לנו שבועיים להתכונן למשחק הבא נגד הפועל באר שבע, היא קבוצה מצוינת. נכין את עצמינו בצורה הכי טוב שאפשר".

הבלם ניר ברדע שנכנס כמחליף ראה את הכרטיס האדום לאחר עבירה על מאור בוזגלו אך בהחלטת אנשי צוות ה-VAR, ההחלטה שונתה והשופט ארז פפיר הסתפק בכרטיס צהוב. מייד לאחר מכן כבש הבלם את שער היתרון לאשדוד בנגיחה לאחר כדור קרן. ברדע אמר: "היו הרבה אירועים בזמן מאוד קצר. האדום שספג, שהומר לצהוב, הכניס אותי לטירוף. לקחתי נשימה עמוקה כדי לא לאבד ריכוז והשער בנגיחה שחרר את הכל. פתחתי את המשחק על הספסל. תגידו, איזה שחקן רוצה לשבת על ספסל המחליפים?

מנגד, באשדוד התאכזבו מהמגן השמאלי מונטרי קמהאני שגילה יכולת חלשה והוחלף במחצית. המגן התקשה מאוד מול בוזגלו ולמאמן לא נותר אלא לוותר עליו. במועדון יבדקו מחדש את הסיבה ליכולתו. החלוץ שגיב יחזקאל עלה כמחליף והפגין יכולת טובה לאחר התנהלותו באימון ביום רביעי בו לא אהב את ההחלטות של הצוות המקצועי שלא לתרגל אותו בהרכב הפותח. אותה התנהגות הובילה לכך שהוא נקרא לשיחת הבהרה אך בקבוצה שמחו להשאיר את האירועים מאחור.


ברדע חוגג עם אזולאי. "האדום הכניס אותי לטירוף" (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי