תורג'מן: "אנחנו לא מספיק רעים, חייבים לשנות חשיבה"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | עדי אבישי

סקציה נס ציונה מתאקלמת בליגת העל בדרך הקשה: "אם לא נשנה את הדרך, נקבל מכות". בקבוצה מאמינים כי הבלמים דריס ויטנס ופרנסיסקו דוטארי יוכלו לשחק לאחר הפגרה ומבינים: "חייבים לצרף שחקנים נוספים"

(גודל טקסט)

אם ההפסד למכבי תל אביב במחזור הפתיחה לא עזר, סביר להניח שלאחר התבוסה 3:0 נגד מכבי נתניה אתמול (שבת) בסקציה נס ציונה כבר הפנימו את ההבדלים בין ליגת המשנה לליגת העל. במועדון מבינים כי הסגל הנוכחי לא יספיק על מנת לתקוע יתד בליגה הראשונה וגורם אמר: "רואים בהחלט את ההבדלים בינינו, כקבוצה חדשה בליגה, לבין קבוצות אחרות. שני ההפסדים מראים שאנחנו חייבים לצרף שחקנים נוספים בפגרה וכך נעשה".

בקבוצה מאמינים כי במחזור הבא, אז יפגשו את הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד, יוכלו לשתף את הבלמים דריס ויטנס ופרנסיסקו דוטארי, שאמור לקבל אזרחות מתוקף היותו נשוי ליהודייה. מי שבספק למפגש עם הקבוצה של ניסו אביטן הוא איתי עוזרי, שהוחלף אתמול בשל התכווצות שריר.

בינתיים, נמשכות השיחות עם מכבי תל אביב ומכבי חיפה בנוגע לשחקנים שהכתומים רוצים להשאיל מהן, כאשר עד לסגירת החלון ב-18/9 צפויים להגיע ארבע שחקנים, אחד מהם חלוץ זר.

המאמן עמיר תורג'מן אמר לאחר ההפסד לנתניה: "ברור שהיכולת הזו לא תספיק, כי מדובר ברמהאחרת ואני בטוח שבהמשך הקבוצה תהיה יותר טובה. אני רואה את הדברים שיש לשפר וניקח את הזמן כדי לעבוד עליהם. בתור העולה החדשה, אנחנו צריכים להיות יותר אינטנסיביים ומרוכזים. אנחנו לא מספיק רעים. חייבים לעשות שינוי בחשיבה, כי אם נחפף, נספוג שערים. שני בלמים שלנו עדיין בחוץ ויש חלוצים שלא הצלחנו להביא ונהיה חייבים לשנות את דרכנו כדי לא לקבל מכות בהמשך. במחזור הבא מחכה לנו משחק קשה נגד הפועל תל אביב, נצטרך להיות מוכנים ב-100%. כדי להביא תוצאות בהתאם".

הסגל הנוכחי לא יספיק. שחקני נס ציונה. (עדי אבישי)
הסגל הנוכחי לא יספיק. שחקני נס ציונה. (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי