צפו בתקציר: הפועל באר שבע הביסה 0:3 את הפועל חדרה

נייג'ל האסלביינק, אורן ביטון
נייג'ל האסלביינק, אורן ביטון | זאב דיקמן

הקבוצה מבירת הנגב התעשתה מהתבוסה לפיינורד עם תצוגת כדורגל מרשימה. האסלביינק כבש ראשון (40), סיסה הכפיל עם שער עצמי (72) ומרין ציין גול ראשון בישראל (75). מנגד, ה-VAR מנע את הרחקתו של אליאל פרץ

(גודל טקסט)
אחרי ארבעה משחקים רצופים בכל המסגרות בהן הפועל באר שבע לא ניצחה וכבשה שער שדה אחד בלבד, אפשר לומר באופן רשמי שהערב (ראשון) הקבוצה מבירת הנגב הגיעה באופן רשמי לליגת העל עם 0:3 חד צדדי על הפועל חדרה באצטדיון טרנר.


פרט לניסיון של חגי גולדברג שפגע במשקוף בפתיחת המשחק, השליטה של באר שבע הייתה מוחלטת עם מספר רב של מצבים. שער היתרון הגיע מרגליו של האסלביינק לאחר בישול נהדר של אורן ביטון שהזכיר הערב את ימיו הטובים בטרנר.



ניצחון ראשון להפועל באר שבע (זאב דיקמן)


בדקה ה-58 אליאל פרץ חטף כרטיס אדום לאחר עבירה על עמית ביטון, אך לאחר בדיקה ב-VAR השופט יגאל פריד שינה את החלטתו והשאיר את הקשר במשחק. למרות זאת המומנטום לא השתנה כלל, הבלם ג'ונתן סיסה נגח לשערו הוא בדקה ה-72 שקבע יתרון כפול וג'ימי מרין המחליף נעץ את המסמר האחרון בדקה ה-75 שהבטיח ניצחון ראשון למארחת.


הפועל באר שבע תפגוש במחזור הבא לאחר פגרת הנבחרות את מ.ס. אשדוד שבדיוק כמוה שסיימה בתיקו במחזור הראשון והשיגה ניצחון בכורה שבוע מאוחר יותר.



(זאב דיקמן)


הרכבים
הפועל באר שבע: ארנסטס שטקוס, דוד קלטינס, מיגל ויטור, עמית ביטון, אורן ביטון, נאור סבג, עדן שמיר, ניב זריהן (ג'ימי מרין 74), רמזי ספורי (מרואן קבהא 74), נייג'ל האסלביינק (גל לוי 76), בן שהר.


הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה, חגי גולדנברג, ג'ונתן סיסה, ויסאם רבאח, ירין חסן (סלים עמאש 57), אשרף רבאח, ג'ורג' פוציבה, דניאל סלומון, אליאל פרץ, שגיא דרור (בן יוספי 46), לוסיו (יונתן לוי 75).


מהלך המשחק
אחרי 12 דקות נטולות מצבים דווקא חדרה הייתה קרובה ליתרון, אשרף רבאח העביר כדור רוחב שטוח שחצה את כל הגנת באר שבע, חגי גולדנברג היה פנוי מול השער ושחרר בעיטה חזקה שפגעה במשקוף והחוצה. התגובה של באר שבע הגיעה אחרי 11 דקות, בן שהר קיבל כדור נפלא ברחבה אך החלוץ רשם החמצה גדולה מקרוב.


הלחץ של באר שבע המשיך רמזי ספורי שחרר בעיטה שטוחה מרחוק בדקה ה-26 ששרקה ליד הקורה השמאלית. זה היה קרוב. כעבור דקה אחת בלבד ספורי הגיבה למרכז הרחבה, קלטינס נגח כדור קשתי שפגע במשקוף. האסלביינק הקפיץ מעל אג'ידה בדקה ה-31, זריהן הגיע מאוחר מדי ובעט מחוץ למסגרת.



אורן ביטון עם בישול נפלא (זאב דיקמן)


זה הגיע! הפועל באר שבע מצאה את הרשת בדקה ה-40. אורן ביטון העביר רוחב לנייג'ל האסלביינק ההולנדי לעומת חבריו היה מדויק יותר והכניע את אוסטין אג'ידה. 0:1 להפועל באר שבע. ניב זריהן רצה להוריד את חבריו עם יתרון כפול בדקה ה-44 כאשר שחרר פצצה מחוץ לרחבה, שהגיעה למרכז השער ואוסטין אג'ידה תפס בקלות.


המחצית השנייה החלה בדיוק כמו שהסתיימה, בדקה ה-48 אורן ביטון בעט מ-35 מטרים והכדור ננעץ במשקוף. בדקה ה-53 רמזי ספורי ניגש לכדור חופשי מ-20 מטרים, הקשר בעט לפינה הקרובה ואג'ידה הצליח להדוף. בדקה ה-58 הפועל חדרה נותרה ב-10 שחקנים, אליאל פרץ תיקל בחוזקה את עמית ביטון והורחק באדום ישיר, אך לאחר בדקה ב-VAR יגאל פריד שינה את דעתו והוציא לקשר צהוב בלבד.



רמזי ספורי (זאב דיקמן)


הזדמנות נוספת להפועל באר שבע, רמזי ספורי הגיבה קרן למרכז הרחבה, עמית ביטון התרומם מעל כולם, אוסטין אג'ידה הדף לקרן נוספת. בדקה ה-72 הפועל באר שבע הרימה כדור קרן למרכז הרחבה ודווקא בלם הפועל חדרה נגח לשערו הוא וקבע 0:2 להפועל באר שבע. החגיגה לא עצרה לאחר השער השני ג'ימי מרין הוכנס כמחליף ובדקה ה-75 בנגיעתו הראשונה במגרש דחק מקרוב את שערון הראשון בישראל. 0:3 להפועל באר שבע

באר שבע כמעט כבשה את הרביעי, אורן ביטון במשחק נהדר עשה ככל העולה על רוחו באגף השמאלי והשאיר כדור רוחב לבן שהר , שהחליט להתחכם עם עקב ואג'ידה קלט בקלות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי