ב"ש תשחרר את קאריו ותתחזק בהתקפה, ביטון זכה לשבחים

חוסה אנחל קאריו
חוסה אנחל קאריו | אודי ציטיאט

בדרום ינצלו את פגרת הנבחרות כדי לבצע שינויים הסגל. החלוץ לא נכלל אמש בסגל במועדון ינסו להגיע לסיכום כספי עם נציגיו על התרת חוזהו. גם קשר על הכוונת. בקבוצה החמיאו למגן שבישל שלושה שערים: "חזר בגדול"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הרבה לחץ השתחרר בהפועל באר שבע לאחר הניצחון הביתי אתמול 0:3 על הפועל חדרה, שהגיע לאחר ההדחה מאירופה בעקבות התבוסה הכפולה לפיינורד בפלייאוף הליגה האירופית. בקבוצה היו מרוצים מכך שמשחק הליגה הראשון לעיני הקהל הביתי עבר בהצלחה גדולה. "סיימנו סדרה עמוסה של משחקים, אבל השחקנים שכבר היו סחוטים הצליחו להוציא מעצמם אקסטרה במשחק הזה וזה מאוד חשוב מבחינתנו לצאת לפגרה עם ניצחון וכמובן עם חיוך", אמרו בקבוצה.

מי שסחט את רוב המחמאות היה המגן השמאלי, אורן ביטון, שחזר להרכב – ובגדול. המגן שהחליף את שון גולדברג, המגן שקיבל את הקרדיט מפתיחת העונה, הציג משחק מצוין ובישל שלושה שערים במשחק החזרה שלו. "אורן חזר רעב מאוד, הוא היה פעיל ועם יותר דיוק של השחקנים בחלק הקדמי הוא היה יכול לבשל אפילו יותר משלושה", ציינו במועדון. בעוד שגולדברג ייעדר בחודש וחצי הקרובים בשל קרע בשריר המפשעה, ביטון יוכל להמשיך לצבור ביטחון ואולי להעניק למאמן חומר למחשבה.

במועדון ינצלו את פגרת הנבחרת כדי לחזק את סגל הקבוצה עם דגש על החלק הקדמי. החלוץ הספרדי המאכזב, חוסה אנחל קאריו, כלל לא נכלל בסגל של ברק בכר וכנראה הוא לא בונה עליו יותר מקצועית. בקבוצה ינסו להגיע להסדר כספי עם נציגיו של הספרדי המחזיק בחוזה לשנתיים נוספות עם אופציה לעונב נוספת. עם שחרורו של קאריו, יהיה בסגל של באר שבע מקום לצרף שני זרים ובקבוצה מתכוונים לנצל זאת כדי להתחזק בקשר וחלוץ.

בתוך כך, בבאר שבע החליטו להשאיל את שני שחקניה הצעירים, נועם דיעי ויונתן אליאס להכח עמידר רמת גן, על מנת שיצברו דקות משחק.


אורן ביטון חוגג עם נייג'ל האסלביינק. ערב גדול (זאב דיקמן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי