קאריו שוחרר מהפועל ב"ש: "החלטה הדדית", גאנם מועמד

אנטואן קונטה, חוסה אנחל קאריו
אנטואן קונטה, חוסה אנחל קאריו | דני מרון

החלוץ, שלא הצליח לבוא לידי ביטוי בתקופה הקצרה שלו בישראל, סיים את דרכו. במועדון הסבירו: "הסיבות הן מקצועיות ומשפחתיות". שמו של חלוץ הפועל רעננה עלה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

זה היה באוויר כבר תקופה ארוכה והערב (שני) זה הפך לרשמי: חוסה אנחל קאריו, החלוץ הספרדי המאכזב, שוחרר מהפועל באר שבע. נציגיו של קאריו, החתום בבאר שבע על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, הגיעו להבנות עם הנהלת באר שבע על התרת החוזה.


בהודעה הרשמית שפרסמה הקבוצה מבירת הנגב נכתב: "הפועל באר שבע וחוסה אנחל קאריו החליטו על שחרורו של השחקן מהקבוצה. ההחלטה ההדדית נובעת הן מסיבות מקצועיות והן מבקשתו של השחקן לשוב לספרד מסיבות משפחתיות".


מאז שהצטרף לקבוצה, הספרדי לא הצליח למצוא את הרשת במשחקים בהם קיבל הזדמנות, כאשר המאמן ברק בכר נתן לקאריו צ'אנס אחרון במשחק הליגה בטדי בשבוע שעבר מול בית"ר ירושלים, כשהעדיף בהרכב את הספרדי על פניו של מלך שערי הקבוצה בעונה החולפת, בן שהר.



שב לספרד. קאריו (אודי ציטיאט)


לאחר שקאריו שוב לא סיפק את הסחורה, בכר החליט לוותר על השחקן. סימן לכך קיבלנו כבר במשחק הגומלין מול פיינורד ביום חמישי האחרון באצטדיון טרנר, כאשר הספרדי לא נכלל בסגל של באר שבע. זה נמשך גם במשחק הליגה מול הפועל חדרה, כשבכר החליט שוב לא להלביש את השחקן, כשבמקביל, בהנהלה ניהלו משא ומתן עם נציגיו בנוגע להתרת החוזה.


עם שחרורו של קאריו מהסגל, בבאר שבע מתפנה מקום לשני שחקנים זרים ובקבוצה עומדים לנצל זאת כדי לצרף חלוץ וקשר התקפי, כאשר לצוות המקצועי כבר הוצעו מספר שחקנים. 


במקביל, שמו של חלוץ הפועל רעננה קייס גאנם עלה וגורמים המעורים במהלך טוענים כי כבר החלו גישושים בין הצדדים. למרות הרצון לצרפו, בבאר שבע מודעים לכך שאלונה ברקת תצטרך להכניס את היד עמוק לכיס על מנת להשלים את העסקה. גאנם, לו חוזה לשלוש נוספות ברעננה, מחוזר גם על ידי מכבי תל אביב ומכבי חיפה. 




שמו עלה. קייס גאנם (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי