רומאריו פירס: "לטיירה יש הרבה כדורגל, אין ספק שיעזור לנו"

אפונסו טיירה
אפונסו טיירה | דני מרון

אחרי דרמה לילית, קשר בית"ר הסכים לוותר על חלק מחוזהו ולעבור לשחק לצד הברזילאי בהרמנשטדט, לאחר שהמליץ עליו. הפיצוי: כ-60 אלף דולר. לאחר הפגרה: רוני לוי עשוי לצוות את זהב עם בן חיים, שערך אימון מלא

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"השנה הגיעו המון שחקנים חדשים לקבוצה שלי, שחקנים טובים. יש למועדון הזה היסטוריה בליגה הרומנית ואנחנו מקווים לעשות משהו טוב. טיירה? הוא שחקן טוב, יש לו הרבה כדורגל, הוא אוהב להיות עם הכדור. אין לי ספק שהוא יעזור לנו העונה. הוא ישחק לצדי בקבוצה, מקווה שתהיה לנו עונה טובה יחד". כך אמר רומאריו פירס, שחקנה של הרמנשטדט הרומנית במדיה חתם אתמול קשרה של בית"ר ירושלים, אפונסו טיירה.

ההעברה זו, עליה פורסם לראשונה בספורט1, תעלה לבית"ר ירושלים כ-60 אלף דולר בסך הכל, אבל תחסוך את שכרו השנתי הגבוה בהרבה. טיירה עצמו סירב לאשר את המעבר בשעות אחר הצהריים משום ששכרו הכללי יהיה נמוך בכ-20 אחוז. פירס, אגב, המליץ לרומנים להחתים אותו. אתמול בבוקר סוכמו רוב הפרטים, אבל כחצי שעה בלבד לפני חצות הצליח סוכנו אבי נימני לסגור את הקצוות האחרונים של העסקה.

עוד לפני האימון שערכה בית"ר הבוקר, הגיע הקשר טיירה על מנת לאסוף את דבריו ולהיפרד מהשחקנים ומהמועדון. טיירה, אשר לא היה בתוכניות של הצוות המקצועי, אך היה שותף לאימונים במהלך טרום העונה, קיבל מחיאות כפיים ופרידה אישית מכל שחקן בקבוצה, ואמר שלום לשאר אנשי המערכת בה היה בעונה וחצי האחרונות.

לבית"ר יש כרגע ששה זרים בסגל, כולל דיוגו ורדסקה. היא צריכה לשחרר את ז'אורז'יניו (חוזהו נאמד במיליון וחצי שקלים), אבל לא ברור האם חוגג יסכים להביא זר שישי במקומו. כרגע מחפשים במועדון מגן שמאלי מחליף. 

אור זהבי. ירכיב יחד עם טל בן חיים את מרכז ההגנה (דני מרון)

לאחר הפגרה עשוי רוני לוי לצוות את טל בן חיים לאור זהבי במרכז ההגנה. אנטואן קונטה מורחק ודיוגו ורדסקה שערך הופעת בכורה לא מוצלחת נגד הפועל רעננה, עשוי לפתוח על הספסל למשך משחק אחד או שניים. בן חיים החליים וערך הבוקר אימון מלא.

מהאימון נעדר גדי קינדה וליוואי גארסיה שהצטרפו לנבחרות ישראל וטרינידד וטובגו בהתאמה. גם פרדי פלומיין, ששיחק ביום נגד רעננה לאחר שבלילה לפני נולדה בתו, קיבל אישור מיוחד מהצוות המקצועי וטס לצרפת, על מנת להתאחד עם בת זוגו ולהכיר את התוספת החדשה למשפחה.

פרט לשלושה, גם שי קונסטנטין, ששיחק במשך רוב דקות המשחק מול הפועל רעננה, כשהוא סובל מפגיעה בקרסולו, לא התאמן ועבר טיפולים, אך הבטיח כי מדובר במכה חזקה שתעבור וכי הוא יהיה כשיר בימים הקרובים. גם דן איינבינדר, שהוחלף במהלך המשחק, עבר טיפולים ולא התאמן. עידן ורד יחזור היום מארצות הברית, לאחר שעבר ביקורת אצל הרופא שניתח אותו וגם הוריד לו את התפרים ברגל, לקראת תקופת ההחלמה והחזרה לכושר. מיכאל אוחנה הגיע גם כן על מנת להמשיך ולחזק את השרירים לפני הניתוח אותו הוא אמור לעבור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי