יובל אשכנזי עשוי להצטרף לסגל נבחרת ישראל לסלובניה

יובל אשכנזי חוגג
יובל אשכנזי חוגג | מאור אלקסלסי

קשר מכבי חיפה התבשר כי אם תתקבל החלטה לצרף שחקנים נוספים לקראת משחק מוקדמות היורו בשבוע הבא, הוא בהחלט בתוכניות של הרצוג ועשוי לזכות בזימון בכורה. עתידו של אבו פאני תלוי בקשר זר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה יחזרו מחר (שישי) לאימונים לאחר שלושה ימי מנוחה ויתחילו בהכנות לקראת המשחק הבא בליגת העל, בשבת הבאה מול הפועל קריית שמונה. בזמן שרוב שחקני הקבוצה לקחו את פסק הזמן למנוחה, מי שממשיך לעבוד קשה באופן אישי הוא הקשר יובל אשכנזי.

האחרון קיבל לאחרונה הודעה מנציגי נבחרת ישראל כי הוא נמצא ברשימת ההמתנה ואם יוחלט על זימונים חדשים לקראת המשחק מול סלובניה בחוץ ביום שני, בהחלט סיכוייו לזכות בזימון בכורה גבוהים – זמן קצר לאחר שעבר מבני יהודה, אליה הגיע רק שנתיים קודם לכן מליגה א'. "מדובר בשחקן מצוין ואישיות בלתי רגילה שראוי לקבל את הזימון", אמרו בקבוצה.

כידוע, מי שלא יצטרפו לאימוני הקבוצה מחר הם הבלם האוסטרלי טרנט סיינסבורי שנמצא עם נבחרת אוסטרליה לקראת המשחק נגד כוויית וגם שחקני הנבחרת הצעירה יהב גורפינקל, עופרי ארד ומוחמד אבו פאני שמתכוננים למפגש מול קזחסטן שבוע הבא. אגב, השלושה צפויים להגיע למשרדי המועדון עם שובם מהנבחרת במטרה לחתום על חוזים חדשים.


אבו פאני. השיחות בין הצדדים יימשכו (אודי ציטיאט)

השיחות עם ארד נמשכות כבר זמן רב, אבל הצדדים טרם הגיעו לסיכום, בעוד גורפינקל קיבל הודעה מהירוקים כי יסכימו להשאילו לאחר שהמגן יחתום על חוזה ארוך טווח ועתידו של אבו פאני עדיין לא ברור מכיוון שהקשר זוכה להערכה רבה הן מהצוות המקצועי והן מהצוות הניהולי, אבל הוא דורש יותר הכרה ודקות משחק כדי להישאר. כפי שפרסמנו בעבר, הקשר כבר נפגש עם שחר וסגנו עוזי מור וכוונת הקבוצה היא שבפגישה הבאה יחתום אבו פאני על חוזה חדש, אולם הדבר תלוי גם בהנחתת קשר זר שעלול לפגוע לו בדקות המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי