מתן אוחיון: "רוצה ומאמין שאהיה בימים הקרובים בהפועל ת"א"

מתן אוחיון
מתן אוחיון | דני מרון

הבלם בן ה-33 התייחס למו"מ המתקדם עם האדומים: "מדובר במועדון גדול ונהדר בו כבר הייתי לפני מספר שנים תקופה קצרה". בקבוצה מצפים שפרחאת ורז כהן ימצאו קבוצה חדשה, ספירובסקי אמור לפתוח נגד נס ציונה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב אמורה בימים הקרובים לצרף בין שלושה או ארבעה שחקנים עד תום מועד העברות ב-18 לספטמבר. לאחר החתמתו של הקשר סטפן ספירובסקי הצפון מקדוני אתמול (שישי) גם שחקן ההגנה מתן אוחיון צפוי להשלים בקרוב את המעבר למתחם חודורוב.

השחקן מצפה לשוב למועדון אחרי ארבע שנים ואמר: "אני מאמין שהמו"מ יושלם בקרוב מאוד ומאמין שאהיה בקרוב בהפועל תל אביב שהוא מועדון גדול ונהדר בו כבר הייתי לפני מספר שנים תקופה קצרה".

אוחיון שנמצא כעת ללא קבוצה התאמן לאחרונה אצל הכח עמידר רמת גן ולפני זה פתח את העונה ב"קבוצת המנודים של הפועל ב"ש. השחקן בן ה-33 שיכול לשחק גם כבלם וגם כמגן יתחרה על אוראל דגני, רז שלמה ועידן כהן על המקום ב-11.


מצפה לקאמבק בהפועל תל אביב. מתן אוחיון (דני מרון)

במקביל הפועל תל אביב מנסה לצמצם את הסגל, כאשר הברזילאי קלאודמיר פריירה שוחרר מהקבוצה וכעת הוא מחפש מועדון חדש שירכוש אותו עד תום מועד החלון, אחר כרטיסו יוקפא. גם סוגיית אחמד עאבד לא מתקדמת, כאשר שחקן ההתקפה מסרב לקצץ בחוזהו ובנוסף לכך הוא מעוניין לשוב לאימוני הקבוצה. בנוסף במועדון מצפים שעבדי פרחאת ואולי גם רז כהן ימצאו מועדונים חלופיים כפי שעשה רועי זיקרי שעבר להפועל חדרה.

באשר לסטפן ספירובסקי – הקשר ינחת בישראל ביום רביעי ויצטרף לאימונים תחת ניסו אביטן ואמור לפתוח בהרכב במשחק באצטדיון בלומפילד נגד סקציה נס ציונה.

צפוי לפתוח בהרכב כבר במחזור הבא. סטפן ספירובסקי (MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי