ג'וש כהן עדיין רשום כזר במכבי חיפה: "יקבל אזרחות בקרוב"

ג'וש כהן
ג'וש כהן | מאור אלקסלסי

שוער המשנה של הירוקים טרם קיבל אזרחות ישראלית, המועדון נמסר: "לתהליך זה אין שום השפעה בהחתמת זר נוסף". סיינסבורי עשוי לקבל דקות נגד גם קריית שמונה, במועדון מתקשים להשאיל את אוטין

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה שבה אתמול (שישי) לאימונים אחרי שלושה ימי מנוחה והחלה בהכנות לקראת המשחק הביתי נגד קריית שמונה בשבוע הבא.

בשלב זה מתאמנת הקבוצה ללא שחקני הנבחרת הצעירה יהב גורפינקל, מוחמד אבו פאני ועופרי ארד וללא הבלם האוסטרלי טרנט סיינסבורי. למרות שהאחרון יחזור להתאמן עם הקבוצה בתחילת השבוע הבא צפוי המאמן מרקו בלבול לתת לו דקות משחק במחזור הקרוב כדי לאפשר לו להתחבר לחוליית ההגנה לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב.

בינתיים בקבוצה ממשיכים לעבוד על חיזוק ומעוניינים לצרף קשר אחורי זר, על חשבונו של הבלם אליסון דוס סנטוס שהוקפא. לאחרונה נתקלו הירוקים בעיכוב קבלת האזרחות של שעור המשנה ג'וש כהן ולכן ניסו לקדם במהרה את השאלתו של המגן איקוום אוטין, אך הניגרי אינו זוכה לביקוש בליגת העל ולא מעבר לים.


עשוי לקבל דקות נגד קריית שמונה. טרנט סיינסבורי (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר, לאחר הפרסום אתמול על מועמדותו של זיאנדו פוקס למכבי חיפה, ב'מארקה' נכתב הבוקר כי אלאבס הספרדית מוכנה להשאיל את השחקן במטרה שיצבור דקות משחק. הקבוצה הספרדית לא מעוניינת להוסיף אופציית רכישה, בעוד הירוקים כן מעוניינים להוסיף סעיף כזה. מעבר לכך בחיפה אישרו כי תנאיו של השחקן סוכמו וכעת נותרו רק השיחות בין המועדונים.

אך עם זאת, בחיפה בטוחים כי כבר השבוע יקבל כהן את האזרחות ויתפנה מקום לזר נוסף. בתגובה רשמית שיצאה מהמועדון נמסר: "ג'וש כהן מצוי בתהליך קבלת אזרחות מתוקף היותו יהודי, בשלב זה הוא אכן נרשם כזר עד אשר יקבל אזרחות בקרוב. בכל מקרה, לתהליך זה אין שום השפעה בהחתמת זר נוסף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי