יאניוטיס צפוי לפתוח נגד כפ"ס, ניקוליץ' עשוי להיכלל בסגל

אנדראס יאניוטיס
אנדראס יאניוטיס | אודי ציטיאט

השוער היווני, שנפגע בחצי גמר גביע הטוטו והחמיץ את שני המחזורים הראשונים בליגה, אמור לשוב להרכב מכבי ת"א בשבת (20:30 בספורט4). הסרבי מתוכנן לשבת על הספסל לראשונה מאז הגיע בדצמבר 2018

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב התאמנה בימים האחרונים בסגל חסר וללא שחקני הנבחרת השונים, כאשר רק ביום רביעי הקרוב יוכל המאמן ולדימיר איביץ' לקיים אימון בסגל מלא לקראת משחק הליגה הקרוב נגד הפועל כפר סבא (שבת, 20:30 בספורט4), אחרי שהשחקנים ישובו מהמשימות הלאומיות שלהם.

השחקנים שנעדרו הם דור פרץ, דן גלזר, יונתן כהן ואיתן טיבי שנמצאים עם הנבחרת הבוגרת, עדן קארצב, אילון אלמוג והשוער השלישי עומר כץ שזומנו לסגל הנבחרת הצעירה שתשחק השבוע בקזחסטן וגם החלוץ ניק בלקמן, שנמנה על סגל נבחרת ברבדוס ואף כבש צמד בניצחון על סנט מרטין בלילה שבין חמישי לשישי.

לקראת המשחק נגד כפר סבא, מסתמן שהשוער היווני אנדראס יאניוטיס, ישוב לשער ויפתח בהרכב. יאניוטיס נפצע בקרסולו, במשחק חצי גמר גביע הטוטו בקרית שמונה, לפני כשלושה שבועות ומאז החמיץ את שני משחקי הליגה הראשונים של הקבוצה. בימים האחרונים חלה הטבה משמעותית במצב הפציעה וכאמור על פי התכנון, הוא צפוי לשוב להרכב במשחק הקרוב.


יאניוטיס מוחלף בקריית שמונה. צפוי לשוב על חשבון טננבאום שלא ספג (מאור אלקסלסי)

שחקן נוסף שאמור לעמוד לרשות המאמן הוא אנריק סבוריט, שפציעתו במפשעה הרבה פחות חמורה מכפי שחשבו בתחילה. סבוריט נפצע בדקות האחרונות של משחק הליגה נגד בני יהודה והיה חשש שמדובר בפציעה רצינית, אלא שהמגן הספרדי צפוי להתאמן השבוע עם הקבוצה ואם לא יהיו תקלות בלתי צפויות, גם הוא ישחק נגד העולה החדשה בשבת.

מי שיעמוד השבוע תחת מעקב מיוחד הוא הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ', שערך בימים האחרונים אימונים מלאים עם הקבוצה, ובתום הליך שיקום ארוך מאז נותח בפינלנד בתחילת חודש אפריל, הוא מתוכנן להיכלל בסגל לראשונה מאז הצטרף לקבוצה בדצמבר האחרון, לפני כמעט 10 חודשים.


ניקוליץ'. אפילו לא ישב על הספסל מאז הגיע לפני קרוב ל-10 חודשים (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי