מכירת סבע לגוואנגז'ו תכניס 50 אלף דולר לקופת הפועל חיפה

דיא סבע
דיא סבע | אתר הליגה הסינית

לספורט1 נודע שנעשתה פנייה לפיפ"א בדרישה לקבל דמי השבחה עבור השנה בה שיחק החלוץ בקבוצת הנערים: "מאמינים שהכסף יועבר בקרוב", אישר בכיר במועדון

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תחזור הבוקר (ראשון) לאימונים לאחר שני ימי מנוחה ותתחיל בהכנות לקראת משחק החוץ מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא – וכידוע הקבוצה של חיים סילבס התחזקה בשבוע האחרון בבלם ניקולה גולאן ובקשר גידי קאניוק, שניים שצפויים לערוך היום את אימון הבכורה בקבוצה.

כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, הגעתו של קאניוק מעבה משמעותית את חוליית הקישור של חיפה ולא מן הנמנע כי אחד השחקנים דוגמת גיא חדידה עשויים לבקש לעזוב את הקבוצה. בעבר חדידה היה מבוקש בהפועל חדרה, אבל כעת אורי גוטמן אינו מעוניין בו. מי שכידוע לא יתאמן עם הקבוצה בימים הקרובים הוא השוער יסמין בוריץ', שנמצא עם נבחרת בוסניה במוקדמות היורו.

בנושא אחר, לספורט1 נודע שהאדומים בדרך לקבל לא פחות מ-50,000 דולרים מכיוון מפתיע במיוחד: מגוואנז'ו ר.פ, שרכשה את דיא סבע בקיץ שעבר. סבע נמכר בעונה שעברה לקבוצה הסינית מהפועל באר שבע תמורת כחמישה מיליון דולר ועל פי חוקי פיפ"א, מגיע תשלום עבור השבחת השחקן גם לקבוצות העבר שלו.

סבע שיחק בהפועל חיפה עונה אחת במסגרת קבוצת הנערים ולכן במועדון פנו לפיפ"א וביקשו אחוז אחד מדמי העברתו, משמע 50 אלף דולר. בכיר במועדון אישר את הפרטים ואמר: "קיבלנו את האישור מפיפ"א ואנחנו מאמינים שהכסף יועבר בקרוב".


סבע. גם הפועל חיפה תזכה לקבל נתח ממכירתו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי