גורם בנס ציונה: "קארצב, אלמוג או חוזז יצטרפו לקבוצה"

איילון אלמוג, עדן קארצב
איילון אלמוג, עדן קארצב | אודי ציטיאט

במועדון אופטימיים על אף שמכבי ת"א משהה את את החלטתה. הקבוצה החלה בהכנותיה לקראת המשחק נגד הפועל ת"א בתקווה שדוטרי שקיבל מספר ת.ז יוכל לשחק כישראלי. שרון, נתן ואבו שקיבלו אישור לעזוב - ממשיכים להתאמן

(גודל טקסט)

העולה החדשה סקנציה נס ציונה, שפתחה את העונה בליגת העל עם שני הפסדים ומדורגת במקום האחרון, מתחילה בהכנותיה לקראת המשחק ביום שבת באצטדיון בלומפילד נגד הפועל תל אביב, כשהמאמן עמיר תורג'מן עדיין ממתין לשחקני רכש חדשים, זרים וישראלים, בעיקר בחלק ההתקפי. בינתיים מכבי תל אביב משהה את התשובה בנוגע לעדן קארצב, אילון אלמוג ומתן חוזז אותם רוצים בנס ציונה לקבל בהשאלה לעונה אחת. "עד תום חלון ההעברות, אחד מהשלושה יעבור אלינו", אמרו במועדון.

בינתיים, שלושה שחקנים שהיו שותפים לעלייה לליגת העל, ניר שרון, בני נתן ואושר אבו, ביקשו לעזוב את המועדון בשל פיחות במעמדם וקיבלו אישור לכך. השלושה מיעטו לשחק מתחילת העונה והם בודקים אופציות שונות, בעיקר בליגה הלאומית. כרגע הם ממשיכים להתאמן עד שימצאו קבוצה חדשה.

הבלם הארגנטינאי פרנסיסקו דוטרי קיבל ממשרד הפנים מספר תעודת זהות כחולה והוא אמור לקבל בתוך עשרה ימים את התעודה הרשמית. בקבוצה בודקים אם דוטרי, שרעייתו יהודייה, יוכל לשחק כישראלי על סמך האישור ממשרד הפנים, אם לא יקבל את תעודת הזהות עד למשחק נגד הפועל תל אביב. בקבוצה רוצים שיערוך את הופעת הבכורה נגד האדומים. הקבוצה הגישה הצעה לחלוץ קבוצת טרואה מהליגה השנייה בצרפת, דמבה קאמרה, ומצפה לתשובתו עוד הערב במטרה שיגיע להתרשמות קצרה.


ניר שרון. ממשיך להתאמן עד שיימצא קבוצה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי