קשר ספרטק מוסקבה יגיע בהמשך השבוע למבחנים בבני יהודה

דאניל פולובויארינוב
דאניל פולובויארינוב | טוויטר

דאניל פולובויארינוב, שגדל באקדמיה של מועדון הפאר הרוסי, ינחת בישראל בימים הקרובים במטרה לחתום אצל יוסי אבוקסיס. איתו יגיע חלוץ נבחרת גמביה עומאר ג'וב. בקבוצה ייפגשו עם מכבי חיפה לגבי אליסון דוס סנטוס

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה, שפתחה את הליגה עם ניצחון ביתי נגד קריית שמונה ותיקו נגד מכבי תל אביב, ממשיכה במאמציה לחזק את הקבוצה וכבר השבוע יגיעו מספר שחקנים זרים למבחנים. הקשר הרוסי דאניל פולובויארינוב בן ה-21, שגדל באקדמיה של מועדון הפאר הרוסי ספרטק מוסקבה, ינחת השבוע בישראל וינסה להרשים את המאמן יוסי אבוקסיס. פולובויארינוב שיחק בשלוש השנים האחרונות בקבוצת הבת של ספרטק מוסקבה בליגה השנייה ברוסיה והשתייך לכל הנבחרות הצעירות בארצו. הקשר סיים את חוזהו בספרטק ויוכל להגיע, אם יוחתם, כשחקן חופשי.

שחקן נוסף שצפוי להגיע השבוע למבחנים הוא חלוץ נבחרת גמביה הצעירה עומאר ג'וב, שבשנה שעברה סיים כמלך השערים בליגה הסנגלית, לאחר שכבש 12 שערים במדי נדיאמבור, שסיימה במקום העשירי בליגה הראשונה.

בנוסף לזרים שיגיעו למבחנים, עשויים ראשי המועדון להיפגש השבוע עם נציגי מכבי חיפה כדי לדון באפשרות העברתו של הבלם אליסון דוס סנטוס, שחוזהו במדי הירוקים הוקפא בשבוע שעבר. כרגע נמצאים המגעים בשלבים ראשוניים בלבד ובבני יהודה עדין לא החליטו האם לצרף בלם זר נוסף אל חמשת הבלמים שכבר נמצאים בסגל – דן מורי, אלבן פנישי, דניאל פלשר, פז בן ארי ואיציק עזוז שמחלים מניתוח להוצאת המיניסקוס מברכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי