אסי רחמים: "כדי שב"ש תזכה באליפות, צריך לחזור למקורות"

אסי רחמים
אסי רחמים | אודי ציטיאט

מנכ"ל הקבוצה מבירת הנגב התראיין ל-103FM ודיבר על המסקנות מהעונה הקודמת, השינוי המבני במועדון, ההדחה נגד פיינורד ("נלחמנו, זה לא כישלון") והמטרות לעונה החדשה: "להתחזק בהתקפה ולחזור ליהנות"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים התראיין היום (שלישי) לרדיו 103fm, לאחר החלטת המועדון מהדרום להפוך לחברה בע"מ. רחמים דיבר גם על יעדי הקבוצה בעונה הקרובה, על המסקנות מהכישלון אשתקד וגם סיכם את הקמפיין האירופי של הקבוצה מבירת הנגב.

המנכ"ל הסביר את השינויים המבניים במועדון: "זה שינוי בעיקר טכני, אלונה תישאר הבעלים עם כל העוצמה והכוח. אני מניח שזה נעשה מתוך מחשבה. זה לא קרה רק אצלנו, אלא גם בקבוצות אחרות ואם מצאו לנכון לעשות כן, אני מניח שזה יעזור. זה לא ישנה את העובדה שאלונה תשקיע מיליונים והמועדון יישאר תחרותי".

היעדים של באר שבע העונה: "קודם כל לחזור ליהנות מכדורגל אחרי שנה שבה סבלנו לפרקים, לא נהנינו. כולם הרגישו את זה. גם מהרמה המקצועית וגם מדברים שקרו במהלך העונה. השנה, לפחות על פי מה שקורה עד עכשיו, הדברים נראים יותר טוב. למרות שלא עלינו לשלב הבתים בליגה האירופית. ננסה להשלים את הסגל עד לסגירת החלון ולהחזיר את השמחה לאוהדים בטרנר. ברגע שזה יקרה, נוכל לכוון גם לדברים יותר גדולים".


"רוצים לחזור ליהנות מכדורגל". אסי רחמים (אודי ציטיאט)

ההפסד לפיינורד: "עברנו שלושה סיבובים כפי שהיה מצופה מאיתנו, הגענו לצמד משחקים מול יריבה שהיא לא מועדון קטן באירופה. גם נגדה יכולנו להיראות טוב יותר, אבל אני חושב שבטרנר נלחמנו, לפחות עד האדום של ממן. זה לא הלך, אבל אי אפשר להסתכל על הקמפיין ככישלון. אני חושב שלמרות השורה התחתונה עשינו דרך טובה, עברנו קבוצה מהמקום השני בשבדיה ונוטים לזלזל בזה ולהגיד שזה לא נחשב".

באר שבע חזרה להיות קבוצה שמחה? "כן, אנחנו נהנים מכל רגע מפתיחת העונה. המהלכים שעשינו בקיץ האחרון היו בריאים וטובים, מתחילים להרגיש את זה".

נלחמו, אבל זה לא הספיק. מרוואן קבהא נגד פיינורד (האתר הרשמי של פיינורד)
נלחמו, אבל זה לא הספיק. מרוואן קבהא נגד פיינורד (האתר הרשמי של פיינורד)

העונה המאכזבת אשתקד: "טעינו בשנה שעברה. כמו שאמרתי, אם נתחזק בעמדות שאנחנו רוצים עכשיו, נראה קבוצה הרבה יותר מחויבת, לוחמת ונחושה ונוכל לחזור לדבר על הישגים כמו שעשינו בשנים האחרונות".

המסקנות: "כדי שנזכה באליפות, צריך לחזור למה שאפיין אותנו. לחזור למקורות וליסודות. אנחנו רואים ניצנים של זה בתחילת העונה הזו, מבחינת הרצון והתשוקה. הבנו שטעינו בבחירת זר אחד, הצוות הבין שהוא לא מתאים למה שאנחנו מנסים לבנות השנה. אנחנו רוצים להתחזק בעיקר בחלק הקדמי".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי