במכבי נתניה מחכים לתוצאות הבדיקה של טים הויבך

טים הויבך
טים הויבך | אריאל שלום

הבלם שסובל מקרע קטן בשרירי הבטן עבר בדיקות אולטרסאונד, ההערכות הן שייעדר שלושה שבועות. קוואסי חתם לעונה עם אופצייה, גם נשימנטו מרשים וימשיך במבחנים עוד שבועיים ועשוי להיות מושאל

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי נתניה זכו היום (רביעי) למנוחה כאשר מחר יחודשו האימונים יחד עם כל שחקני הסגל, כולל אלמוג כהן שחזר משהותו בנבחרת ישראל וכן פאטוס בצ'יראיי ששיחק אתמול (שלישי) עם נבחרת מונטנגרו. גם שחקני הנבחרות הצעירות, יונס מלאדה, יובל שדה ורוי קורין שאף כבש שער – ישובו לאימונים.

מי שעדיין לא כשיר ולכן לא חזר להתאמן הוא הבלם טים הויבך, שספג חבלה בבטנו באחד מהאימונים ולאחר בדיקת אולטרסאונד שעבר התגלה קרע קטן בשרירי הבטן. רופא הקבוצה, ד"ר אחמד ביאדסה, בודק את הצילומים כשנכון לעכשיו ההערכות הן כי יחמיץ את האימונים בשלושת השבועות הקרובים.

בינתיים, החלוץ הגנאי סימפסון קוואסי, חתם במועדון לעונה אחת עם אופצייה להארכת ההתקשרות, מתוך מטרה שאם ירשים העונה, יוכל להשתלב בקבוצת הבוגרים. בנוגע לברזילאי לוסיו נשימנטו, שעל הגעתו פורסם כאן באתר – בקבוצה מודעים לעובדה שבקבוצת הנוער ניתן לרשום זר אחד בלבד, אך בצוות המקצועי ציינו שיכולתו מרשימה והוא ימשיך להתאמן עם קבוצת הנוער/הבוגרים בשבועיים הקרובים ואז תתקבל החלטה סופית. המגמה חיובית כלפיו מתוך מחשבה לעתיד וייתכן והוא יוחתם ויושאל.

טים הויבך. ייעדר שלושה שבועות? (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי