חשש בהפועל חיפה: בלילתי ובן בסט בספק לבית"ר ירושלים

אלי בלילתי, חיים סילבס
אלי בלילתי, חיים סילבס | עדי אבישי

השניים מתקשים להשלים אימונים, ורק בסוף השבוע יוחלט לגבי השתתפותם במשחק ביום שני. גם אמרי וולשמן פצוע, קניוק צפוי להיות בסגל. בקבוצה מרוצים שסגאת דילמוני הגיעה לסיומה: "קיבל הצעה דומה כבר לפני חודש"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תחזור היום (חמישי) לאימונים, אחרי יום מנוחה שקיבלו השחקנים, לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שני. כזכור, לפגרת הנבחרות יצאה הקבוצה עם תיקו 0:0 נגד מכבי חיפה, ובצוות המקצועי היו מרוצים ממשחק ההגנה, וכעת רוצים בהפועל חיפה לצאת גם מטדי עם נקודות.

עם זאת, בסגל של סילבס יש לא מעט שחקנים פצועים, ביניהם המגן אלי בלילתי והחלוצים עדן בן בסט ואמרי וולשמן. במועדון סיפרו כי השחקנים עוברים טיפולים אינטנסיביים במטרה להכשירם למשחק, וההחלטה הסופית תתקבל בסוף השבוע. אם בלילתי לא יהיה כשיר, שחקן הרכש החדש מיקולה גולאן שהגיע על תקן בלם ומגן שמאלי יחליפו נגד בית"ר. גם גידי קניוק שהצטרף לא מזמן צפוי להיות בסגל.

בנושא אחר, במועדון הביעו שביעות רצון מהסיכום של המגן חן דילמוני בהפועל עפולה ומכך שלמעשה הסתיימה פרשת 'מנודה' בקבוצה. גורם במועדון סיפר: "הצעה דומה הוצעה לדילמוני כבר לפני יותר מחודש בליגה הלאומית, אבל הוא בחר בדרך אחרת. בכל זאת, אנחנו שמחים שהוא התעשת ושהוא מצא מקום אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי