אוחנה נותח בהצלחה, סילבסטר הוצע למועדון ונדחה

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | דני מרון

הקשר שקרע את הרצועה הצולבת יחל את השיקום בלונדון. החלוץ לא ישוב לטדי. גורם במועדון הזהיר: "אף אחד לא חסין". איינבינדר חזר לאימונים אך עשוי לפתוח על הספסל בשני. חוגג שלח לאוהד התראה לפני תביעה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מיכאל אוחנה היה אמור להיות השחקן הלוהט של בית"ר ירושלים העונה אלא שהוא סבל מפציעה קשה בעטייה גמר את העונה. בינתיים הקבוצה מהבירה ממשיכה לנסות להסתגל להיעדרו. הקבוצה הודיעה הקבוצה שהקשר מיכאל אוחנה שסובל מקרע ברצועה הצולבת, נותח בהצלחה בלונדון. מהמועדון נמסר כי הרופא עידכן את משפחתו בהתפתחויות והוא יחל את השיקום במרפאה ובהמשך יחזור ארצה. כעת נמצא השחקן בהתאוששות.

בבית"ר ירושלים ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול הפועל חיפה (שני, 20:15). רוני לוי החל לשנות את ההרכב בהתאם להצטרפות שחקני המפתח, אבל עדיין מתלבט בנוגע למספר עמדות.  דיוגו ורדסקה אמנם תורגל לצד טל בן חיים במרכז ההגנה, אבל בהיעדר קשר שמאלי (פלומיין חזר מחופשה) מקס גרצ'קין תופקד בעמדה הזאת ואור זהבי הוסט לעמדת המגן. זהבי עצמו נאבק על חולצת ההרכב כבלם. שי קונסטנטין יפתח כמגן ימני ובקישור תורגלו אופיר קריאף ודן איינבינדר, שחזר לאימונים, לסירוגין.

בשלב זה, נראה כי קריאף הוא זה שיפתח, אך החזרה של איינבינדר הפתיעה משום שההערכה הראשונית דיברה על היעדרות של שבועיים. עלי מוחמד וגדי קינדה אמורים לפתוח לפניו. פלומיין ולוי גרסיה מועמדים לפתוח באגף וייתכן שאנתוני וארן ישחק בחוד.


מיכאל אוחנה. הניתוח עבר בהצלחה (בית"ר ירושלים, רשמי)

גם עידן ורד חוזר בהדרגה ובסוף החודש יחזור להתאמן. "המשחק האחרון לא היה מספיק טוב. אין כאן שמות, אף שחקן לא חסין. יצטרפו עוד שחקנים, התחרות תגבר ומי שלא יהיה טוב יירד לספסל או ליציע", אמר גורם בקבוצה.

לספורט1 אף נודע כי במועדון ממשיכים לחפש שחקן זר נוסף לחלק הקדמי ובמהלך היממה האחרונה הוצע לקבוצה להחתים שחקן שכבר שיחק אצלה בעבר, חלוץ בני יהודה בחצי העונה האחרונה יאקוב סילבסטר – אליה הוא הגיע מבית"ר. בשלב זה במועדון הוחלט לדחות את ההצעה להשיב את הסלובקי וייתכן מאוד שבהמשך יוחתם שחקן זר אחר לחלק הקדמי.


סילבסטר. הוצע ובשלב זה נדחה (דני מרון)

ובחזרה ליום שני. בקבוצה קוראים לקהל הרחב להגיע למשחק. היום בצהריים נפתחו הקופות לקראת המשחק. נוער עד גיל 18 ישלם 60 שקלים לכרטיס. "למחרת המשחק יהיה יום חופש, אין לנו ספק שיגיע יותר קהל", אמרו אתמול במועדון. ההערכה היא שמספר חברי כנסת או מועמדים, בעיקר ממפלגות הימין, יגיעו למשחק.

בתוך כך, קפטן נבחרת ברזיל לשעבר אמרסון הגיע לאימון הקבוצה על מנת לקדם את משחק השלום, שייערך ב-29 בספטמבר באצטדיון סמי עופר בין אגדות נבחרת ברזיל לכוכבי נבחרת ישראל. הברזילאי אמר: "אני רוצה להודות לרוני לוי וכל הצוות על האירוח. חשוב לי להכיר תרבות ומנטליות אחרת פה בישראל. עד עכשיו ביקרתי בחיפה, סכנין וירושלים ואני מופלא ממה שראיתי ומגשים חלום להיות בעיר הקודש". הוא סיים את דבריו בקריאה: "יאללה בית"ר".

אמרסון. הגיע לבקר בבית וגן (דוברות בית
אמרסון. הגיע לבקר בבית וגן (דוברות בית"ר ירושלים)

אמרסון עם רוני לוי (דוברות בית
אמרסון עם רוני לוי (דוברות בית"ר ירושלים)

בנושא אחר, בעלי המועדון, משה חוגג, שלח התראה לפני נקיטת אמצעים משפטיים בגובה מאה אלף שקל כנגד אוהד המועדון שלדבריו של חוגג כתב בקבוצת הפייסבוק כי הוא אינו משמש כבעלים ורמז לכך שאיש עסקים קזחי, עמו חוגג שותף בעסקים, הוא זה שעומד מאחורי רכישת הקבוצה. בכך מנסה חוגג לשים סוף לשמועות נגדו. יש לציין כי הוא דורש התנצלות בתמורה לויתור על התביעה.

במועדון הוציאו הודעה רשמית מסודרת בה נכתב: "בעלי המועדון משה חוגג תוהה, בהמשך לפרסומים בכלי התקשורת, איך הייתם מרגישים אם אדם היה משקיע ממרצו, מכוחו ומזמנו בנחישות כה רבה על מנת לזרוע "פייק ניוז" אודותיכם ולפגוע בשמכם הטוב". כידוע לכם, אני משקיע בכל אחד מאודי מתוך 'ואהבת לרעך כמוך', ורק לטובת בית"ר. כפי שהתחייבתי בעבר, לא אתן דרור ואשב מלכת אל מול אנשים שפוגעים בשמי הטוב או בשמה של בית"ר ירושלים. תמיד אכבד ואקדם חופש ביטוי ואוהדים טובים – שהם הרוב המכריע והמובהק שלנו, לצד זה, אלה שיפגעו – ישלמו. חד וחלק. מאחל לכולנו סוף שבוע נעים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי