בלבול: "מרוצה מהמחצית השנייה. מכבי ת"א? נבוא לנצח"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מאמן הירוקים היה מרוצה לאחר שהבטיח את פתיחת העונה הטובה ביותר של הירוקים משנת 2011: "ווילדסחוט לא שותף? יש לי סגל רחב מאוד". דגו: "היינו רכים, נמשיך לעבוד קשה".

(גודל טקסט)
מכבי חיפה ציינה הערב (שבת) את פתיחת העונה הטובה ביותר משנת 2011, אחרי שניצחה 0:2 את קריית שמונה משערים של ניקיטה רוקאביצה ויובל אשכנזי. הירוקים עדיין בלתי מנוצחים בליגת הבורסה לניירות ערך וכבר אספו 7 נקודות מפתיחת העונה. מאמן הקבוצה, מרקו בלבול היה מרוצה מהיכולת של קבוצתו בסיום, וכבר התחיל לחשוב על המשחק נגד מכבי ת"א בשבוע הבא.


בלבול סיכם: "במחצית הראשונה פתחנו רע מאוד, לא היינו מפוקסים, איבדנו המון כדורים במרכז המגרש. בחצי השני פתחנו הרבה יותר טוב, כבשנו, החזקנו יותר בכדור, לחצנו. יש דברים שצריך לשפר, אבל הדבר החשוב היה לקחת 3 נקודות היום".


על אי שיתופו של שחקן הרכש, יאניק ווילדסחוט: "יש לי סגל רחב מאוד, בכל משחק בוחר את ההרכב הכי חזק לרשותי, כל מה שאני עושה זה לטובת מועדון".


על המשחק נגד מכבי ת"א בשבוע הבא:  "משחק מאוד גדול, מאוד קשה. נעשה את ההכנות כמו שצריך. תמיד נבוא לנצח"



בלבול: "ווילדסחוט לא שותף? יש לי סגל רחב מאוד" (מאור אלקסלסי)


מנגד, קריית שמונה עדיין לא הצליחה לאסוף נקודת ליגת העונה ומאמנה, מסאי דגו, לא הצליח להסתיר את האכזבה בסיום המשחק: "דיברנו במחצית על כך שהדבר הכי חשוב בסמי עופר זה הדרך שבה נפתח את המחצית. התחלנו את המחצית השנייה בצורה גרועה מאוד, היינו מאוד רכים. חיפה הבקיעה בקלות, אנחנו לא שומרים טוב, אבל בסדר, נמשיך לעבוד. רצינו לנצח ושום תוצאה אחרת, אבל מסתכלים למשחק הבא"


האם הוא מודאג מהביקורות?
"גם אחרי המשחק נגד בני יהודה, אני תמיד מדבר על הצד המקצועי. אני בסדר, אני לא מודאג. אני רק רוצה להרים את הקבוצה ולהתחיל להתכונן לבית"ר ירושלים".
 





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי