בכר: "לכולם קשה באשדוד". אוואט: "מתרגלים ל-VAR"

ברק בכר
ברק בכר. שחקן יגיע בתמורה לשחקן שיעזוב | דני מרון

מאמן הפועל ב"ש התייחס ל-2:2 בי"א: "השנה יש הרבה נקודות, מה שהיה בעונה שעברה לא רלוונטי". המאמן הביתי הגיב: "תיקו משקף". שובל גוזלן הוסיף: "ידעתי שהשער יכול להיפסל, האכזבה שלנו אומרת הכל"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נותרה אחרי שלושה מחזורים בלתי מנוצחת, אך עדיין היא לא צברה שלוש נקודות מחוץ לטרנר. הערב (ראשון) סיימה באצטדיון הי"א בתיקו 2:2 עם מ.ס. אשדוד שממשיכה להוכיח בינתיים כי מדובר במרענן הרשמי של הליגה. אשדוד עלתה ראשונה ליתרון כבר בדקה השלישית משערו של הבלם טימותי אוואני, אך הקבוצה מבירת הנגב הפכה את התוצאה בזכות שערים של נייג'ל האסלביינק ובן שהר.

שלומי אזולאי איזן ל-2:2 אך הדרמה נשמרה בדקה ה-90. שובל גוזלן העלה את אשדוד ל-2:3 בלתי ייאמן, אבל ה-VAR פסל את שערו של בטענה לנגיעת יד והותיר את קבוצתו של רוני אוואט ומשה אוחיון מאוכזבים אחרי שריקת הסיום.


ממשיכה להרשים. מ.ס. אשדוד (דני מרון)

המאמן ברק בכר אמר בסיום: "אני לא יודע מה היה בסיום, אבל כנראה שהשער נפסל בצדק. פתחנו טוב את החצי השני, אבל היינו צריכים להיות הרבה יותר חכמים והיינו יכולים להבקיע את השלישי, אבל זה ההבדלים ברמות האלה".

על המגרש באשדוד וההשוואה לעונה הקודמת: "קודם כל כולם מתקשים פה, שנה שעברה הפסדנו אחרי ארבע שנים והפעם לא הפסדנו וממשיכים קדימה. אי אפשר להשוות, השנה יש יותר נקודות ומה שהיה שנה שעברה לא רלוונטי וצריך להביא את זה למגרש". על המשחק נגד הבא הפועל תל אביב: "קבוצה מצוינת שהייתה צריכה לנצח את אשדוד במחזור הקודם".


"יכולנו לכבוש את השער השלישי" (דני מרון)

רוני אוואט אמר מנגד: "אמרנו בתחילת העונה שלא מוותרים על כל משחק ואשדוד קבוצה טובה שלא פוחדת להעז, הוצאתי את כל הכלים ההתקפיים שלנו, אני גאה בבחורים שלי. גורדנה נכנס למרות שלא פתח בהרכב ואני חושב שהוא נתן 35 דקות נהדרות".

פסילת השער בדקה ה-90: "מתרגלים ל-VAR הזה, כולם קפצו ואמרתי חכו רגע, פעם זה עוזר לך ופעם לא. אבל אני חושב שהמשחק הסתיים בתוצאה הנכונה, תיקו משקף".

המטרות של העונה: "לא נאבק בתחתית, אנחנו שואפים להיות קבוצה לגיטימית בליגת העל שמשחקת כדורגל התקפי, זה תהליכים, אבל אני בהחלט שמח שאנחנו בקו הקדמות ומי שיראה את אשדוד השנה ייהנה מקבוצה יוזמת, אבל גם סופגת".

"המשחק הסתיים בתוצאה הנכונה" (דני מרון)

סוגיית יצחק אספה: "אני אתייחס לזה ברמה המקצועית, קודם כל זה טרגדיה אבל כל עוד הוא נמצא במסגרת הקבוצה וכל עוד הוא אצלי, אעשה בו את השימוש והיום הלכתי על הלב. מעבר לכך זה עניינים של הנהלת הקבוצה".

שובל גוזלן הוסיף: ידעתי שהשער יכול להיפסל והשראתי את הספק הזה כדי לא להתבאס יותר מדי. אני חושב שראיתם קבוצה אטרקטיבית לא מפחדת, חילופים התקפיים, זה שלא ניצחנו ואנחנו מבואסים זה אומר הכל".


"התיקו משקף" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי