במ.ס. אשדוד החלו במשא ומתן עם החלוץ יאקוב סילבסטר

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | עדי אבישי

הסלובקי, שהוצע להפועל תל אביב והפועל חיפה, מתקרב לחתימה בקבוצה הדרומית. אוואט לאחר ה-2:2 נגד הפועל באר שבע: "צמרת? עוד מוקדם לשים עלינו כתרים". שובל גוזלן: "יש כאן קבוצה צעירה שמשקיעה הכל במגרש"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

בעלי מ.ס. אשדוד ג'קי בן זקן לא המתין הרבה זמן לאחר המשחק נגד הפועל באר שבע אתמול (ראשון), שנגמר בתיקו 2:2, והחל במשא ומתן לרכישת יאקוב סילבסטר ששיחק בבני יהודה ולפני כן בבית"ר ירושלים. נכון לחצות, היו פערים כספיים קטנים בין הצדדים והמו"מ אמור להימשך. סילבסטר הוצע בתקופה האחרונה להפועל תל אביב ולהפועל חיפה, ומאמן אשדוד רוני אוואט רוצה לחזק את החלק הקדמי ולהחזיק ביותר אופציות התקפיות.

בקבוצה קיימת תחושה של החמצה מהתיקו, אך מעודדים מהעובדה שהשחקנים לא נשברים ושואפים להציג יכולת התקפית ומאמץ לנצח. גורם במועדון אמר: "אשדוד תגיע לכל משחק, בבית או במפגש חוץ נגד כל קבוצה, כדי לנצח במשחק פתוח והתקפי. כל שחקן מבין כי העונה הזו שונה מהעונות הקודמות, והכיוון של המועדון הוא לצמרת".

אוואט סיפר בסיום: "עשינו הכנה יוצאת מהכלל למשחק, ורק כמה סנטימטרים למטה או למעלה אם הכדור היה פוגע היינו יותר מנצחים. צמרת? עוד מוקדם לשים עלינו כתרים, צריך לראות דברים לאורך זמן. הגול הראשון שכבשנו בפתיחת המשחק היה מהלך ממצב נייח אותו תרגלנו באימון האחרון. עשינו חילופים התקפיים וזאת אשדוד שאני רוצה לראות. רועי גורדנה הוא הקפטן שלנו ולפני המשחק שוחחתי איתו והסברתי לו שהוא לא פותח על בסיס מקצועי, והוא ידע לשים את הדברים בצד. הוא שחקן של רמה אחרת".

גוזלן ושגיב יחזקאל.
גוזלן ושגיב יחזקאל. "השער הראשון היה מהלך במצב נייח שתרגלנו" (דני מרון)

שובל גוזלן: "אנחנו שמחים על הדרך שלנו ומאוכזבים שעשינו תיקו נגד הפועל באר שבע. יש כאן קבוצה צעירה של שחקני רכש לצד שחקנים ותיקים יותר, קבוצה שמשקיעה הכל במגרש. חזרתי מפציעה בתוך פגרת הנבחרות והחזרה תואמה עם הצוות הרפואי והמקצועי כדי להחזיר אותי נכון".

שחקנים רבים הוכיחו את עצמם במשחק, והקשר פיראס אבו עקל קצר שבחים על ההשקעה השאפתנות והשליטה במרכז המגרש. במועדון היו מאוכזבים מכמות הקהל המועטה שהגיעה, כשרק 1,200 אוהדים הגיעו למשחק בית מול כ-2,000 אוהדי ב"ש. במחזור הקרוב תצא אשדוד למשחק חוץ באצטדיון המושבה נגד הפועל רעננה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי