עכשיו זה רשמי: אליסון דוס סנטוס חתם לעונה בבני יהודה

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס | מאור אלקסלסי

אחרי שהוקפא, הבלם הגיע להבנות עם מכבי חיפה לגבי שחרורו והצטרף לקבוצתו של אבוקסיס. מנכ"ל הירוקים אסף בן דב נפרד: "נכנס ללב של כולנו ולצוות המקצועי לא היה פשוט לוותר עליו". דניאל פלשר הושאל למכבי פ"ת

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
זה היה באוויר והערב (שלישי) זה נסגר רשמית: הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס הגיע להבנות עם מכבי חיפה לגבי שחרורו וחתם עד תום העונה בשורות בני יהודה, איתה הוא יתחיל להתאמן כבר מחר וככל הנראה יעמוד לרשותו של המאמן יוסי אבוקסיס במשחק הליגה הקרוב נגד סקציה נס ציונה (שבת ב-19:00).


בימים האחרונים ניהל הברזילאי מגעים עם ראשי הירוקים לגבי מענק החתימה אותו יקבל, לאחר שחוזהו הוקפא והוא למעשה סיים את דרכו המקצועית בקבוצה של מרקו בלבול. דוס סנטוס, הזר הרביעי של אבוקסיס, הצטרף בהעברה חופשית לשכונת התקווה, כאשר חוזהו יהיה נמוך משמעותית מהחוזה הגבוה על סך 330 אלף יורו שהיה לו בחיפה.


הבלם הברזילאי בן ה-28 הגיע למכבי פתח תקווה בשנת 2015 ובתום שתי עונות מוצלחות הצטרף לקבוצה מהכרמל, במדיה שיחק בשתי העונות האחרונות. מנכ"ל מכבי חיפה, אסף בן דב, אמר: "אנחנו מודים לדוס סנטוס. דוס נכנס ללב של כולנו ולצוות המקצועי לא היה פשוט לוותר עליו. גם לאחר שהוקפא, המשיך השחקן להגיע למשחקים ולתמוך בשחקנים כאחד מהם. אנחנו מאחלים לאליסון בהצלחה, תודה רבה דוס".


בבני יהודה, שסיימה את שני משחקי הליגה האחרונים שלה, נגד מכבי ת"א ומכבי נתניה בתיקו אפס, ינסו לנצל את היממה הקרובה שנותרה עד סגירת חלון ההעברות כדי לצרף עוד קשר זר או חלוץ זר. החלוץ מוחמד גדיר, שסובל מפציעה בשריר הירך האחורי, יחמיץ את משחק הליגה הקרוב והוא עלול להיעדר עוד שבועיים נוספים לפחות. בעקבות החתמתו של דוס סנטוס, בקבוצה החליטו להשאיל את דניאל פלשר למכבי פתח תקווה עד תום העונה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לא שמאל ולא ימין. בני יהודה בחרה מרכז (ההגנה). אליסון דוס סנטוס חתם לפני זמן קצר על חוזה עד לסיום העונה בבני יהודה תל אביב. הברזילאי, בן ה-28, יצטרף לאימוני הקבוצה כבר מחר (רביעי). בהצלחה אליסון! @allysson_02

A post shared by בני יהודה תל אביב (@bnei_yehuda_tlv_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי