למרות ניסיון ברגע האחרון, אלמוג יישאר במכבי ת"א

אילון אלמוג, אבי ריקן, ניק בלקמן
אילון אלמוג, אבי ריקן, ניק בלקמן | מאור אלקסלסי

האלופה לא צפויה לבצע שינויים ביום האחרון של חלון ההעברות. גורם: "הפצועים יחזרו בקרוב וייכנסו לרוטציה". החלוץ הצעיר רצה לעזוב לבני יהודה, אך יילחם על מקומו בסגל. בלומפילד יהיה מלא נגד מכבי חיפה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מעריכים הבוקר (רביעי) כי סיכוי קלוש שיצטרף שחקן חיזוק לסגל השחקנים ביום האחרון של חלון ההעברות. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי ברגע האחרון, האלופה תשמור על הסגל הנוכחי.


לאחר שהמאמן ולדימיר איביץ' הכריז לא פעם כי הוא לא מתכוון לשנות את מצבת הזרים של הקבוצה וכל השישה שנמצאים בסגל גם ימשיכו – האופציה היחידה היא צירוף שחקן חיזוק ישראלי כאשר שמותיהם של קייס גאנם וקני סייף הוזכרו בימים האחרונים כמועמדים, אולם, כאמור, הסיכוי שיגיעו הינו קלוש בעקבות העלויות הכספיות הכרוכות בכל אחת מן העסקאות וגם בשל עודף שחקני הקישור וההתקפה. "יש לנו סגל מספיק חזק גם בלי שינויים", אמר גורם במועדון, "חלק מהפצועים יחזרו אוטוטו לסגל ושחקנים יכנסו לרוטציה של איביץ'".

כפי שפורסם בספורט1, החלוץ איילון אלמוג, שהיה מבוקש במספר קבוצות בליגת העל, יישאר בסופו של דבר בסגל הקבוצה ולא ישוחרר. אלמוג שנכלל בסגל הקבוצה במשחק הליגה האחרון נגד הפועל כפר סבא אך לא שותף בסופו של דבר, צפוי לקבל הזדמנויות בקרוב ובמכבי מאמינים שהכישרון הצעיר עוד יוכיח את יכולתו העונה במדים הצהובים. למרות הביקוש הגדול שהיה לחלוץ הצעיר, בעיקר מצד מחזיקת הגביע, בני יהודה, הסרבי ביקש להשאירו בסגל. 




ולדימיר איביץ'. מרוצה מהסגל העומד לרשותו (מאור אלקסלסי)


בתוך כך, נערכים בקבוצה למפגש המסקרן נגד מכבי חיפה ביום שבת בבלומפילד כאשר מכירת הכרטיסים לשני הקהלים החלה כבר אתמול ולפי ההערכות כל הכרטיסים ייחטפו עוד לפני יום המשחק. לאחר שנמכרו יותר מ-19 אלף מנויים לאוהדים הצהובים, הוצאו עוד מספר אלפי כרטיסים בודדים למכירה ועל פי ההערכות כ-24 אלף אוהדי מכבי תל אביב צפויים להגיע לבלומפילד, כאשר בצד הירוק הועברו 4,200 כרטיסים לאוהדי מכבי חיפה שימלאו את שערים 4-5. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי