גל שיש חתם לשנתיים בק"ש. אחמד עאבד עשוי לחזור

גל שיש
גל שיש | עירוני קריית שמונה, רשמי

הקבוצה של שרצקי פעילה במיוחד ביום האחרון של חלון ההעברות. חלוץ האדומים מבוקש אך שכרו הגבוה עשוי לטרפד את המהלך. כפי שפורסם לראשונה בספורט1: מגן מכבי פתח תקווה חתם לשנתיים

(גודל טקסט)

לאחר פתיחת עונה קשה שכללה שלושה הפסדים בשלושת מחזורי הפתיחה, בעירוני קריית שמונה נואשים לחיזוק ביום האחרון של חלון ההעברות. הקבוצה של איזי שרצקי צפויה להיות פעילה במיוחד ביום האחרון. כפי שפורסם לראשונה בספורט 1: גל שיש מגן מכבי פתח תקווה חתם לשנתיים בקבוצה מהצפון. כזכור, הקבוצה נפרדה לאחרונה מהמגן אורי מגבו ואמנם צירפה את אורי צעדון אך היא חיפשה חיזוק נוסף לחלק האחורי. 

מעבר לכך, הקבוצה עשויה לבצע טרייד עם הפועל תל אביב כאשר בלם הקבוצה, איאד אבו עביד יעזוב לחודרוב ואילו החלוץ אחמד עאבד שלא נמצא בתוכניות המקצועיות – יחזור לקדנצייה נוספת בצפון. אבו עביד התבקש לאחרונה לקצץ בשכרו וללא קשר הודח מהסגל במשחק מול מכבי חיפה. מאמן הפועל ת"א, ניסו אביטן, רוצה לצרפו אך שכרו הגבוה של עאבד מן הצד השני עשוי לטרפד את העסקה. בק"ש יבקשו שהאדומים ישתתפו בחלק משכרו של החלוץ.


מי שבוודאות יעזוב את הקבוצה הוא הקשר וובה בראון. כבר מתחילת העונה הקשר אינו בתוכניות המקצועיות של מסאי דגו וכעת יעזוב את הקרייה לטובת הפועל ראשון לציון בה סיכם לשנתיים הקרובות. בראון החזיק גם בהצעה מנס ציונה אבל ההצעה הכספית של הקבוצה מעיר היין הייתה גבוהה יותר.


אבו עביד ורייכרט. הבלם יחזור לקדנצייה שנייה באדום? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי