קלדרון חתם במכבי פ"ת, לוי ויוספי מב"ש מועמדים

סער קלדרון
סער קלדרון | מכבי פתח תקווה רשמי

המלאבסים צירפו את המגן השמאלי מכפר שלם, כדי שישמש גיבוי לדודי טוויטו. במועדון ינסו לצרף את אחד משני הקשרים מבירת הנגב, שלא משתלבים בסגל של ברק בכר. גל שיש הגיע להיפרד

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה מתכוונת לנצל את היום האחרון של חלון ההעברות כדי להתחזק. למרות ההעפלה למקום השני בטבלה, בקבוצה לא נחים על זרי הדפנה ומתכוונים לחזק את הקבוצה במספר עמדות עד סגירת חלון ההעברות היום בערב (רביעי, 19:00). 

 
 

לאחר השאלתו של הבלם דניאל פלשר מבני יהודה, בפ"ת צירפו הבוקר את מגנה השמאלי של הפועל כפר שלם מליגה א', סער קלדרון, שיגיע כגיבוי למגן השמאלי דודי טוויטו. קלדרון, שחתם באמצעות סוכנו אורן יחזקאל, הגיע גם בעקבות עזיבתו של גל שיש. המגן שהגיע להיפרד ולחתום על טופס השכר, יעבור במהלך היום לקריית שמונה בחוזה לשנתיים. קלדרון בן ה-24 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק בשנים האחרונות בליגה א' ובליגה הלאומית. 

 
 

במלאבס לא מסתפקים בזאת וינסו לצרף גם קשר התקפי, כאשר לספורט1 נודע שבעדיפות ראשונה נמצא קשרה של הפועל ב"ש ואקס המועדון, גל לוי, אשר לא מקבל דקות לאחרונה וזכה לחיזורים גם בתחילת הקיץ, אז הוגשה לו הצעה נדיבה. שם נוסף שעלה הוא תומר יוספי, גם כן קשר הקבוצה מבירת הנגב, אך נראה שהשחקן הצעיר ירצה להישאר ולהיאבק על מקומו. הסיכויים למעבר שלו לקבוצה של לוזון נמוכים יותר.


גיא לוזון. מחפש חיזוק (bola studio)
גיא לוזון. מחפש חיזוק (bola studio)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי