הפועל תל אביב לאחמד עאבד: "אל תגיע יותר לאימונים"

אחמד עאבד
אחמד עאבד | אודי ציטיאט

החלוץ מתכוון לתבוע את המועדון האדום, שלא יאפשר לו להתאמן לאחר שלא הצליחו להעבירו. פרקליטו: "יש לו חוזה עד 2021, ההודעה שקיבל מגוחכת וחסרת תוקף חוקי". קמארה ואבו עביד חתמו, הבלם: "שמח לחזור הביתה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

סגירת חלון ההעברות הערב (רביעי) הותירה את אחמד עאבד תקוע, לאחר שהפועל תל אביב לא הצליחה להעבירו לקריית שמונה (במסגרת עסקת אבו עביד) או להפועל חדרה. עאבד מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, בהן אמור להשתכר 190 אלף דולר לעונה, אך מטעם המועדון הובהר לו כי אין טעם שיגיע לאימונים: "אחמד עאבד לא שחקן של הפועל תל אביב, הוא קיבל הודעה על כך שהוא לא בתכניות כבר לפני עשרה ימים, שיעבור לאן שהוא רוצה", אמר גורם בהפועל תל אביב.

עאבד לא יורשה להתאמן ולמעשה הוא פוטר בשימוע שעבר אצל ראשי המועדון. פרקליטו של השחקן, עו"ד אייל אברמוב אמר: "אחמד הוא עובד מועדון הפועל תל אביב ויש לו חוזה העסקה עד סוף עונת 2020/21. בכוונתו למלא את כל התחייבויותיו כשחקן, למרות שלא מאפשרים לו לו להיות בסגל. ההודעה שקיבל היא צד צדדית, מגוחכת וחסרת כל תוקף חוקי. בקרוב נפתח בהליך משפטי מול המועדון כדי שיקבל את כל זכויותיו".

בגזרת החיזוק, לאחר מרוץ כנגד השעון ולמרות שבמועדון התקשו להאמין שהמהלך ייצא לפועל, הפועל תל אביב השלימה את החתמתו של החלוץ הגינאי דמבה קמארה, לאחר שהצליחה להתיר את חוזהו בטרואה מהליגה השנייה בצרפת. קמארה בן ה-24 חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת ועשה זאת באמצעות סוכניו שלומי בן עזרא וגלעד קצב. כעת, המועדון צריך לדאוג שהשחרור הבינלאומי שלו יגיע להתאחדות לכדורגל עד סוף היום. הגינאי ירוויח 130 אלף דולר בשנה הקרובה ואם ימשיך בעונה שאחרי, שכרו יעלה ל-165 אלף דולר.

ניסו אביטן. מחפש חיזוק לסגל(דני מרון)
ניסו אביטן. קיבל חיזוק לסגל (דני מרון)

בכך, האדומים ויתרו סופית על יאקוב סילבסטר, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה, כיוון שניסו אביטן לחץ לחיזוק בחלק הקדמי המאכזב והעדיף להחתים את הגינאי על פניו. יש לזכור כי החלוץ הניגרי מייקל אולהה יסיים את חוזהו בקבוצת סונג לאם בוויאטנאם בעוד שבועיים ויוכל להירשם בסגל של הפועל תל אביב רק בחלון ההעברות של ינואר 2020.

גם בחלק האחורי האדומים השלימו חיזוק, כשמגן עירוני קרית שמונה איאד אבו עביד, הצטרף לעונה אחת. אבו עביד ישב מוקדם יותר היום עם סוכנו אבי נמני במשרדי הפועל תל אביב ואחרי שעבר בבקרה התקציבית, חתם באופן רשמי לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. השחקן קיבל אישור מאיזי שירצקי לעבור ובעקבות כך, אופציית מתן אוחיון ירדה מהפרק. אבו עביד אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחזור הביתה, למקום שהיה לי טוב בו. מהרגע הראשון התחברתי למועדון ואני כבר מחכה לרגע שבו אפגוש שוב את הקהל שאני כל כך אוהב. יאללה הפועל!"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי