רוני לוי: "זה משחק קשה מאוד אבל משוכנע שנשיג תוצאה טובה"

רוני לוי
רוני לוי | עדי אבישי

מאמן בית"ר ירושלים אמר לפני המשחק נגד עירוני ק"ש בשבת: "אנחנו מאוכזבים מצמד המשחקים האחרונים אבל רוצים לחזור למסלול שאפיין אותנו, מאמין בקבוצה". מקסים גרצ'קין: "מודעים למצב, חדר ההלבשה בריא"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לחץ גדול בבית"ר ירושלים לקראת המשחק נגד עירוני קריית שמונה ביום שבת (20:30, שידור ישיר בספורט4), זאת לאחר פתיחת העונה החלשה עם נקודה אחת משלושת מחזורי הפתיחה. הקבוצה מקווה לרשום ניצחון בכורה העונה בליגה. השחקנים קיבלו אתמול (רביעי) יום חופש ושבו היום (חמישי) לאימונים. הקבוצה התאמנה בסגל מלא להוציא את עלי מוחמד ואופיר קריאף שהסתפקו באימונים אישיים. אורי מגבו, שחקן הרכש החדש קיבל את המספר 28. מחר (שישי) יערכו השחקנים אימון בוקר במתחם האימונים כשאחר הצהריים ייצאו שחקני הסגל לבית מלון, וישהו בצפון עד למשחק.

מאמן הקבוצה, רוני לוי התייחס למשחק הקרוב: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה מאוד נגד קריית שמונה שגם היא החלה את העונה בצורה פחות טובה מבחינת תוצאות, אך היא קבוצה חזקה מאוד. אנחנו מגיעים לאחר אכזבה גדולה בצמד המשחקים האחרונים אבל אנחנו רוצים לחזור לדרך הנכונה ולמסלול שאפיין אותנו מתחילת השנה. אני בטוח בקבוצה ומשוכנע שנחזור עם תוצאה טובה".

המגן השמאלי מקסים גרצ'קין אמר: "אנחנו מודעים למצב שהגענו אליו לאור התוצאות האחרונות. אכזבנו הרבה מאוד אנשים, ויותר מכל – אכזבנו את עצמנו, אלה היו משחקים חשובים ואנחנו מאוכזבים שאיבדנו את הנקודות. הייתה הכנה מצוינת וחדר ההלבשה הוא בריא, השחקנים רעבים. אנחנו עושים הכל באימונים כדי לשנות ולהבין איפה טעינו ומתכוננים לאתגר הזה בשבת. זה אחד המשחקים הכי לא פשוטים בליגה, במגרש לא פשוט. אנחנו עושים את כל המאמצים על מנת להצליח ולקחת שלוש נקודות".

מקסים גרצ'קין. הקבוצה מהבירה מחפשת ניצחון בכורה בליגה (דני מרון).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי