אליאס צפוי לערוך בכורה בנס ציונה, שטיין עשוי לשוב להרכב

שי אליאס הפועל תל אביב
שי אליאס הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

לאחר הנקודה ההיסטורית בליגת העל, העולה החדשה תנסה להפתיע את בני יהודה עם הרכש החדש ושחקן העונה בלאומית שחזר מפציעה. "המשחק במחזור הקודם בבלומפילד היה צעד קטן קדימה", אמר תורג'מן

(גודל טקסט)

אחרי שצברה את הנקודה הראשונה שלה בליגת העל בעקבות ה-1:1 נגד הפועל תל אביב בבלומפילד, בנס ציונה טענו לאורך כל השבוע כי מעכשיו צריך המשכיות וצריך להשיג נקודות כבר במשחק הקרוב נגד בני יהודה.

כאמור מחר (שבת, 19:00) תארח העולה החדשה את מחזיקת הגביע החולצות הכתומות באמונה שיושג ניצחון בכורה העונה בליגת העל. למרות שמדובר במשחק ביתי, במועדון הסבירו לשחקנים כי זה היה האצטדיון של בני יהודה בשלוש השנים האחרונות והיא אף מרגישה יותר נוח שם מאשר בבולמפילד המשופץ.

המאמן עמיר תורג'מן אמר: "חלון ההעברות נסגר ויש קבוצה כמעט חדשה בנס ציונה ומהעונה שעברה נותרו רק חמישה שישה שחקנים. המשחק במחזור הקודם נגד הפועל תל אביב היה צעד קטן קדימה כי יש לנו רק נקודה אחת מתוך תשע נקודות. בני יהודה היא קבוצה קשה עם מאמן טוב וחובה להיות מוכנים למשחק הזה וכך נגיע".


עמיר תורג'מן. יוביל את נס ציונה לניצחון ראשון העונה? (עדי אבישי)

מהסגל יעדרו הפצועים אופיר מזרחי וסהר לוי והמגן יונתן לוי שהורחק במשחק נגד הפועל תל אביב. רז שטיין שהתאושש וחזר להתאמן משברי מאמץ עשוי לפתוח בהרכב. קשר הרכש מהפועל תל אביב שי אליאס שהגיע לעונת השאלה אחת, צפוי לערוך בכורה.

הרכב המשוער: עומרי גלזר, בן סיטלקול, דרייס וייטנס, פרנסיסקו דוטרי, רז נחמיאס, רומריק אטו, אילון ירושלמי, סבין לילאי, סייקו טורה, שי אליאס, רז שטיין (עדן שרם).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי