בקריית שמונה מבהירים: "מעמדו של דגו בכלל לא על הפרק"

מסאי דגו
מסאי דגו | מאור אלקסלסי

המאמן זוכה לגיבוי מוחלט בקבוצה הצפונית, שמקווה להשיג ניצחון ראשון בקרב התחתית נגד בית"ר ירושלים. לשם כך, מספר שינויים צפויים להיערך בהרכב: קארצב עשוי לפתוח, שחקני הרכש צעדון ושיש אמורים להיות בסגל

(גודל טקסט)

אחרי הפסדים בכל אחד משלושת המחזורים הראשונים של העונה, בהפועל קריית שמונה מקווים להשיג נקודות ראשונות בקרב התחתית נגד בית"ר ירושלים (שבת, 20:10, שידור ישיר בספורט4). למרות האכזבה מהתוצאות עד כה, המאמן מסאי דגו זוכה לגיבוי מוחלט במועדון, שם הבהירו: "מעמדו כלל לא עלה על הפרק ואנחנו מאמינים בדרך שלנו".

בקבוצה הצפונית נימקו את רצף ההפסדים בהחלטות שיפוט שגויות ובחוסר מזל, אך גם ביכולת לא טובה של חלק מהשחקנים הבכירים. אחד מהם הוא השוער דזוגאס ברטקוס, שבכל מקרה נראה כי ימשיך לפתוח בין הקורות גם מחר.

דגו מתלבט בעיקר לגבי מרכז השדה, כאשר למרות היכולת הטובה של סילאס דה סילבה במשחק נגד מכבי חיפה, לא מן הנמנע שעדן קארצב יפתח בהרכב. גם סמואל בראון עשוי לחזור ל-11, על חשבונו של שי גולן. צמד המגינים שהצטרפו השבוע, אורי צעדון שהגיע מבני יהודה וגל שיש שהגיע ממכבי פתח תקווה, צפויים להיות בסגל. אם סילבה לא יפתח, ג'ון רואיז עשוי לחזור להרכב ואפילו מקומו של ג'יימס אדניי כבר לא מובטח כמו בעבר.

עדן קארצב צפוי לערוך בכורה בהרכב נגד בית
עדן קארצב צפוי לערוך בכורה בהרכב נגד בית"ר ירושלים. (מאור אלקסלסי)

המאמן אמר לקראת המשחק: "הגיע הזמן להשאיר את הנקודות בבית, למרות שזה משחק מול קבוצה סופר איכותית. אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו". דגו התייחס למצב בטבלה: "מצפה לנו משחק מאוד קשה נגד קבוצה שפתחה את העונה בדיוק כמונו, אמנם לה יש נקודה אחת. מדובר במשחק תחתית לכל דבר. אנחנו בתקופה שלא חשבנו שנהיה בה בזמן הזה. משחק חדש, אני מאוד מאמין בקבוצה, אנחנו צריכים לעצור את רצף ההפסדים כדי שנצא לדרך חדשה ואני מאמין שזה יקרה כבר בשבת. זה משחק תחתית, קשה, חזק. אני מקווה שנגיע מוכנים ואגרסיביים".

הרכב משוער: דז'וגאס ברטקוס, יובל לוין, מרקוס דניז, עידן נחמיאס, אמיר בן שמעון, עדן קארצב, סמואל בראון, סילאס דה סילבה, ג'יימס אדניי (ג'ון רואיז), איסמעיל ריאן, קיליאן שרידן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי