"נגמרו הימים שמועדון בית"ר ירושלים מעלים עין מגזענות"

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון

לאחר שארגון לה פמיליה הודיע כי מספר אוהדים נתבעו, מהבירה נמסר בתגובה: "לא ניתן לאף אחד לפגוע במותג ובמועדון הגדול בישראל. מי שיהיה אלים - ייתבע ויורחק. פגעת בשמם הטוב של האוהדים? תשלם"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
ארגון לה פמיליה הודיע היום (שישי) כי בית"ר ירושלים תבעה מספר אוהדים. מהמועדון נמסר: "נגמרו הימים שמועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מעלים עין מגזענות. נגמרו הימים שבית"ר ואלימות הולכים יד ביד. נגמרו הימים שמיעוט מזערי של 'אוהדים' – עשבים שוטים, מכתים את שמם של מאות אלפי אוהדי בית"ר מכל רחבי הארץ שגאים באהדתם לקבוצה, אבל מתביישים כששמם נקשר לאירועי אלימות וגזענות.


"אמרנו בעבר, ואנחנו חוזרים גם עכשיו – ללא כל קשר למצב הקבוצה בטבלה, אנחנו לא מפחדים מדרך ארוכה ולא ניתן לאף אחד לפגוע במותג ובמועדון הגדול בישראל. בעלי הקבוצה משקיע זמן וכסף רב, ואנחנו עושים את כל המאמצים להביא אנשי צוות מעולים, שחקנים מצוינים, הטבות למנויים, חוויית צפייה, פאן זון ועוד הרבה דברים שאתם רואים ובעזרת השם עוד תראו ותהנו מהם בהמשך.


"אבל: מי שיהיה אלים – ייתבע ויורחק. מי שיתנהג בגזענות או בבריונות – ייתבע ויורחק. פגעת בשמם הטוב של אוהדי בית"ר? תשלם.  אנו נותנים כבוד רב לחוק ועל כן לא נרחיב אודות המעורבים והפרטים שידועים היטב למשטרה. התביעה אינה כנגד ארגון, אלא כנגד בודדים שפעלו באלימות קשה כנגד אחרים סביב משחק שאירחנו בטדי. נגמרו הימים שאותם אנשים מנצלים פרצות ומורחקים לתקופה שבין המשחקים או לזמן קצר.


"לצד פעילות המשטרה המבורכת בפן הפלילי, אנחנו ננקוט צעדים חד משמעיים בפן התרבותי והתדמיתי – לא נחכה להנחיות ונשמור על האוהדים שלנו והמועדון שלנו מגורמים מזיקים. נרחיק. נתבע. נהיה חד משמעיים כלפי כל גורם. לא נאפשר שמיעוט רע ייקח בשבי את הרוב המוחלט של הקהל הטוב במדינה שרוצה להגיע עם הילדים והמשפחה כדי לדחוף, לעודד וליהנות מהאהובה שלו.


"יש לנו משחק חשוב במוצאי שבת (20:10, שידור ישיר בספורט4). התמיכה שלכם במהלכים הללו למיגור התופעות השליליות והבלטת 'ואהבת לרעך כמוך', התמיכה שלכם – הרוב המוחלט במועדון והעידוד של השחקנים חשוב מאוד. מקווים שנצא לדרך חדשה כבר במוצאי שבת בעזרת השם". 


"לא נאפשר שמיעוט רע ייקח בשבי את הרוב המוחלט של הקהל הטוב במדינה" (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי