אבוקסיס: "משחק מביש. מהגרועים ביותר מאז שאני מאמן"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | עדי אבישי

מאמן בני יהודה לא היה מרוצה מהיכולת של שחקניו לאחר שגברו על סקציה נס ציונה: "מתנצל בפני כל הקהל שהגיע. שמח מהנקודות שהשגנו, אבל שום דבר פשוט לא עבד לנו". תורג'מן: "אנחנו צריכים להביא גם נקודות"

(גודל טקסט)

לאחר שסיימה בשני המחזורים האחרונים בתיקו, בני יהודה גברה היום (שבת) 0:1 על סקציה נס ציונה במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל, אך התצוגה שסיפקו חניכיו של יוסי אבוקסיס על כר הדשא באצטדיון המושבה הייתה רחוקה מלהרשים את מאמנם.

אבוקסיס אמר בסיום: "המשחק שלנו היה רע ובעיקר מביש. אני מתנצל בפני כל האוהדים של בני יהודה שהגיעו לכאן היום. אני שמח מהעובדה שלקחנו את שלוש הנקודות, כי משחקים כאלה צריך לדעת לנצח. זה בהחלט היה אחד מהמשחקים הכי גרועים שלי מאז שאני מאמן".

מה לא עבד במשחק: "ההגנה שלנו יחסית עוד עבדה, אבל בהתקפה שום דבר לא הלך. מלבד ההתקפה הראשונה שלנו שהסתיימה בשער, הכל היה רע מאוד. זה מאוד
מכעיס אותי. יש לנו מזל גדול שאמיליוס זובאס ודן מורי הצילו אותנו מספיגת שערים בטוחים. קבלת ההחלטות שלנו היום הייתה רעה מאוד".

אבוקסיס.
אבוקסיס. "זה אחד המשחקים הכי גרועים שהיו לי מאז שאני מאמן" (אודי ציטיאט)

לאחר המחמאות אליהן זכה, מורי התייחס למשחק: "הרגשנו על הדשא שהיה משחק רע מאוד. אני באת לא יודע מה עבר עלינו ואני לא יכול להגיד שנתנו 100% מעצמנו. אני בטוח שאבוקסיס ייתן לנו בראש על זה בהמשך השבוע. נבחרת ישראל? מרגש אותי לחשוב על זה והלוואי שאני יגיע אליה, אבל כרגע אני מרוכז בבני יהודה ואני אמשיך לעבוד קשה".

מנגד, המאמן עמיר תורג'מן יצא מהפסד קבוצתו עם תחושות מעט יותר חיוביות: "יכולנו לנצח את המשחק. בחצי השני בהחלט היינו במשחק. אני מאוכזב מההפסד אבל אני מרוצה מהעבודה שלנו על המגרש ומהגישה. בסופו של דבר, אנחנו צריכים להביא גם נקודות".

החלוץ החדש שעתיד לחתום: "היינו חייבים חיזוק בחוד הקדמי והבאנו את מוסא מאזו בשביל זה. הוא שחקן חופשי ונצטרך לראות את הכושר שהוא יגיע איתו. אני בטוח שהוא יעזור לנו כמו שאחרים עוזרים לנו. ידענו שנצטרך להיאבק הרבה ולסבול. הדרך עוד ארוכה ואני בטוח שהנקודות גם יגיעו".

תורג'מן.
תורג'מן. "יכולנו לנצח. בסוף נצטרך להביא נקודות" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי