צפו בתקציר: הפסד בכורה להפועל חיפה, שנכנעה 2:1 להפועל חדרה

שחקני הפועל חדרה חוגגים
רועי זיקרי חוגג | מאור אלקסלסי

האדומים הפסידו לראשונה העונה, דווקא בביתם, נגד הקבוצה של אורי גוטמן שהמשיכה במומנטום מהניצחון על רעננה בשבוע שעבר. זיקרי כיכב עם שער ובישול, קאניוק כבש שבוע שני ברציפות אבל זה לא הספיק

(גודל טקסט)

הפועל חיפה הגיעה למחזור הרביעי עם הזדמנות להיצמד למכבי תל אביב בפסגה, אבל הופתעה על ידי הפועל חדרה, שניצחה אותה 1:2 והנחילה לה הפסד ראשון העונה. קבוצתו של אורי גוטמן המשיכה את המומנטום מהניצחון על רעננה בשבוע שעבר ואם הפועל באר שבע לא תנצח מחר, היא תסיים את המחזור במקום השלישי.

נס זמיר החמיץ הזדמנות גדולה להעלות את החיפאים ליתרון מוקדם, אבל ההמשך היה כולו של חדרה, בכיכובו של רועי זיקרי שהצטרף לקבוצה לא מזמן. החלוץ בישל לאליאל פרץ את הראשון לקראת ההפסקה ובמחצית השנייה ניצל הרחקה רעה של והבה כדי לכבוש שער נהדר, שממנו המארחים לא הצליחו לחזור.

הפועל חיפה אמנם הצליחה לצמק כשגידי קאניוק כבש את שערו השני בשני משחקים בקבוצה, אבל אחרי פתיחה מצוינת לעונה, ההפסד הערב בוודאי ידליק נורה אדומה אצל חיים סילבס. האדומים ינסו להתאושש נגד אשדוד בשבת הקרובה, בעוד חדרה תוכל להמשיך במגמת העלייה כשתארח את נועלת הטבלה קריית שמונה.

הרכבים
הפועל חיפה: יסמין בוריץ', דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, ניקולה גולאן, לירן סרדל, גידי קאניוק, קווין טאפוקו, גילי ורמוט, נס זמיר (אלמוג בוזגלו, 69), עדן בן בסט (מהראן לאלה, 46).

הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה, חגי גולדנברג, ויסאם רבאח, ג'ונתן סיסה, יהב גורפינקל,  ג'ורג' פוצ'יבה, מוחמד אבו פאני (מנשה זלקה, 75), סלים עמאש (שגיא דרור, 57), אליאל פרץ, רועי זיקרי (ירין חסן, 80),  לוסיו.

אורי גוטמן. הקבוצה שלו ממשיכה במומנטום (מאור אלקסלסי)אורי גוטמן. הקבוצה שלו ממשיכה במומנטום (מאור אלקסלסי)

ניצחון שני ברציפות. שחקני הפועל חדרה חוגגים (מאור אלקסלסי)
ניצחון שני ברציפות. שחקני הפועל חדרה חוגגים (מאור אלקסלסי)

מהלך המשחק
כבר בדקה השמינית המארחים היו קרובים לעלות ליתרון, כאשר קאניוק השאיר את זמיר באחד על אחד עם אג'ידה, שעצר מצוין את הקשר. בדקה ה-28 לוסיו טען לדחיפה של והבה עליו ברחבה, שמואלביץ' התעלם ועמאש בעט את זה ליציע בסיום המהלך. בדקה ה-34 זיקרי פרץ במרכז והשאיר לפרץ, שביטל את מלול אך בעט לא מספיק מדויק. הלחץ של חדרה השתלם בדקה ה-39, כאשר פרץ יצא להתקפה, נתן את הכדור לזיקרי בצד ימין, קיבל בחזרה במרכז ושם את זה ברשת – 0:1 הפועל חדרה.

המקומיים יצאו למתפרצת ביתרון מספרי בפתיחת המחצית השנייה, ורמוט מסר לקאניוק ברחבה, אך הקשר לא הצליח להוציא בעיטה וההגנה הרחיקה לקרן רגע לפני שמהראן לאלה הגיע לכדור. בדקה ה-59, גולדנברג הגביה מצד ימין, והבה הרחיק בנגיחה ישירות לרגליו של זיקרי, ששיגר בעיטה מצוינת מחוץ לרחבה והעלה את חדרה ל-0:2.

תופסים את הראש בצדק. מהראן לאלה ולירן סרדל (מאור אלקסלסי)
תופסים את הראש בצדק. מהראן לאלה ולירן סרדל (מאור אלקסלסי)

רועי זיקרי כיכב עם שער ובישול (מאור אלקסלסי)
רועי זיקרי כיכב עם שער ובישול (מאור אלקסלסי)

בדקה ה-76, זיקרי רץ כמעט חצי מגרש כל הדרך לאחד על אחד עם בוריץ', השוער החיפאי מנע ממנו לכבוש את השלישי. חדרה שילמה על כך שלוש דקות מאוחר יותר, כאשר דור מלול שלח כדור רוחב מצד ימין, לאלה השתלט, נעל את סיסה על הגב והשאיר לקאניוק, שבעט פנימה וצימק ל-2:1. בדקה ה-84, לאלה רץ קדימה והתגבר על שחקן הגנה, אבל הבעיטה שלו לא הקשתה על אג'ידה. לוסיו קיבל הזדמנות טובה מאוד להוסיף את השלישי בתוספת הזמן, אבל בוריץ' ירד נהדר אל הדשא וחסם את הבעיטה.

אליאל פרץ. גם הוא התכבד בשער היום (מאור אלקסלסי)אליאל פרץ. גם הוא התכבד בשער היום (מאור אלקסלסי)

שער שני בשני משחקים, אבל בלי ניצחון הפעם. גידי קאניוק (מאור אלקסלסי)
שער שני בשני משחקים, אבל בלי ניצחון הפעם. גידי קאניוק (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי