צפו בתקציר: מ.ס. אשדוד חילצה 1:1 דרמטי אצל הפועל רעננה

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | מאור אלקסלסי

דסה העלה את המארחת ליתרון (41), אך גורדנה שפתח על חשבון אזולאי הפצוע קבע חלוקת נקודות בדקה ה-91 עם פצצה מדויקת. קורצקי נותר ב-10 שחקנים לאחר שריבאס סובב את הברך (86) ולא נותרו לו חילופים

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד עדיין בלי מנוצחת לאחר ארבעה מחזורים בליגת העל. הערב (ראשון) החבורה של רוני אוואט ומשה אוחיון חילצה 1:1 דרמטי בחוץ נגד הפועל רעננה בזכות שער נהדר של רועי גורדנה (91), שהוזעק להרכב בשל פציעתו של שלומי אזולאי. אחרי 4:0 כואב להפועל חדרה, הקבוצה מהשרון קיוותה להתאושש לעיני כ-400 אוהדים באצטדיון המושבה והמחצית הראשונה שלא הייתה לא רעה בכלל. בדקה ה-41, אחרי עבודת הכנה של עדי נמני, אור דסה הפעלתן הפציץ לרשת והוריד את קבוצתו ביתרון מוצדק להפסקה.


במחצית השנייה היוצרות התהפכו. רעננה התבצרה בהגנה ואשדוד החלה לתקוף גלים-גלים. בדקה ה-53 קיבלה האורחת מעיר הנמל הזדמנות פז להשוות, אך דין דוד הצליח להחמיץ ממטר כאשר בעט היישר לגופו של אסף צור. דקות ספורות לפני הסיום איבדה רעננה את קרלוס ריבאס, שסובב את הברך ופונה מהמגרש כשהאו נאנק מכאבים. אם לא די בפציעה הקשה, המארחת נותרה בעשרה שחקנים לאחר שקורצקי ביצע את שלושת החילופים שלו קודם לכן ובתוספת הזמן היא שילמה על כך במזומן כשגורדנה שיגר פצצה לפינה וקבע חלוקת נקודות צודקת.


אשדוד, לה ניצחון ושלוש תוצאות תיקו בארבעה מחזורים, תקווה לשוב למסלול הניצחונות במחזור הקרוב נגד הפועל חיפה (שבת ב-18:00). רעננה, לה ארבע נקודות מ-12 אפשריות, תצא למשחק חוץ קשה במיוחד נגד הפועל באר שבע (שבת ב-20:30).




 עדיין בלתי מנוצחים. אוואט ואוחיון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי