ברק בכר מתכנן מהפכה בהרכב של באר שבע נגד הפועל ת"א

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

לא פחות מחמישה שחקנים שלא פתחו נגד אשדוד, צפויים לעלות ב-11 בטרנר (שני, 20:10 בספורט1). לויטה ימשיך בשער, טאהא ישוב למרכז ההגנה ובקישור יעלו שמיר, ממן ומרין, על חשבונם של סבג, ספורי וזריהן

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תנסה לשוב למסלול הניצחונות כשתארח הערב (שני, 20:10, ישיר בספורט1) באצטדיון טרנר את הפועל תל אביב. בבאר שבע מייחסים כבוד ליריבה מתל אביב וסבורים כי למרות פתיחת העונה הלא טובה של ניסו אביטן ושחקניו, מדובר בקבוצה מסוכנת שיכולה לעשות חיים קשים לבאר שבע בטרנר.

מאמן באר שבע, ברק בכר, צפוי לערוך לא מעט שינויים בהרכב, בייחס ל-11 שפתחו במשחק הליגה הקודם נגד מועדון ספורט אשדוד. השוער אוהד לויטה, יפתח בין הקורות במקומו של הליטאי ארנסטס שטקוס, שלא הצליח להתאושש מהפגיעה שספג במהלך המשחק האחרון ולא התאמן באופן סדיר במהלך השבוע, בשל הכאבים מהם הוא סובל.

הבלם לואי טאהא יחזור למרכז ההגנה על חשבונו של עמית ביטון הצעיר. בקישור צפויים לפתוח עדן שמיר, חנן ממן וג'ימי מרין, על חשבונם של נאור סבג, רמזי ספורי וניב זריהן.

הרכב משוער: אוהד לויטה, בן ביטון, מיגל ויטור, לואי טאהא, אורן ביטון, עדן שמיר, מרואן קבהא, חנן ממן, ג'ימי מרין, נייג'ל האסלביינק, בן שהר.


ימשיך בשער של הפועל באר שבע. אוהד לויטה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי