תמונת האוהד הועברה למשטרה, ורדסקה ורוטמן תורגלו בהרכב

דיוגו ורדסקה
דיוגו ורדסקה | דני מרון

לאחר הגשת התלונה של חוגג נגד האוהד שאיים על בנו, המשטרה פתחה בחקירה. שחקנים: "אסור שהאירוע ". לוי עשוי להשיב את הבלם בגביע הטוטו ולהציב את הקשר בן ה-23 באגף לצד פלומיין. קריאף סובל מקרע קטן בירך

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים עדיין לא נרגעה מהתקרית שבה תקפו אוהדים מילולית את משה חוגג וכבר מחר (שלישי) היא תארח את מכבי תל אביב למשחק במסגרת גמר גביע הטוטו. רוני לוי יערוך רוטציה בסגל שלו משום שהוא רואה במשחק בשבת, מול מכבי תל אביב, חשיבות רבה.

בינתיים, המשטרה החלה בחקירה בעקבות התלונה שהגיש הבעלים. כעת מתברר כי למשטרה הועבר צילום של האוהד שאמר לבעלים כי הוא יודע היכן בנו לומד. חוגג עצמו מתכוון לתבוע את האוהד ובמועדון הבהירו שלא יעברו לסדר היום בעקבות האירוע.

בינתיים, חלק מהשחקנים הגיבו אתמול על האירועים האחרונים. שם מקווים כי הנושא לא יהפוך לסדר היום בשבועות הקרובים, בטענה שזה עשוי להשפיע גם על מה שקורה במגרש. "אנחנו זוכרים מה קרה בתקופות חשוכות, זה חלחל לתוך חדר ההלבשה שלנו. נקווה שהנושא מול האוהדים ייעצר ומהר", אמר אחד מהם.


תמונת האוהד הועברה למשטרה. משה חוגג (דני מרון)

בחזרה לפן המקצועי, מאמן הקבוצה רוני לוי והקבוצה סיימו את ההכנות לקראת גמר גביע הטוטו מחר (מנהלת הליגה הודיעה כי ייערך מתחם פאן-זון לאוהדים ללא עלות לקראת המשחק)  עם תרגול את ההרכב. צמד הבלמים יהיו דייגו ורדסקה ואור זהבי, כשטל בן חיים יפתח על הספסל בתקווה לשמור אותו לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב. המגנים יהיו אנאוטן קונטה ומקס גרצ'קין. רוני לוי ימשיך עם אותה חוליית קישור – דן איינבינדר, עדי תמיר ועלי מוחמד ימשיכו במרכז השדה, כשבאגפים המאמן הפתיע כשתרגל את לירן רוטמן הצעיר ופרדי פלומיין, שסופסל במשחק הקודם. בהתקפה יעלה גם הפעם שלומי אזולאי .

אתמול ערך המאמן אסיפה לשחקנים, בה הקרין קטעים מהמשחק האחרון. "אני מרוצה מכמה אלמנטים במשחק, שעליהם נעבור", אמר להם המאמן תוך שהוא מדגיש "עשינו עבודה טובה בסגירות באגפים וכן בהנעת הכדור".

אחת הסיבות שבגללה העדיף רוני לוי לפתוח עם עדי תמיר היא העובדה שהמאמן רוצה קשר אחורי קלאסי בהרכב שלו. "זה יותר מתאים לשיטת המשחק שלנו", הסבירו בבית"ר את ההחלטה שבסופו של דבר הובילה את גדי קינדה לשחק באגף והורידה את פלומיין לספסל. לוי היה סבור שהמעבר של קינדה לתפקיד אחר מועילה גם למקס גרצ'קין ולמשחק כולו שהיה תקוע באגף.

עידן ורד שהחל בתרגילי ריצה יחד עם אימוני כוח, עבד באופן צמוד לפיזיותרפיסט עמי מלכה. אופיר קריאף נבדק היום והתברר כי הוא סובל מקרע קטן בשריר הירך. 


רוני לוי. מרוצה מהיכולת (משה חוגג)

בתוך כך,תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את בית"ר ירושלים לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים במשחק מול הפועל חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי