מאבוקה ושרי צפויים לחזור להרכב, לביא יפתח כבלם?

טיירון שרי
טיירון שרי | מאור אלקסלסי

במכבי חיפה טרם התאוששו מההפסד הכואב בבלומפילד. בלבול זכה לתמיכה: "זה רק הפסד אחד. המבחן האמיתי יהיה נגד נתנה". סיינסבורי וחיימוב ייעדרו, חזיזה ומאיר יחזרו לספסל. פוקס עשוי לערוך הופעת בכורה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כמעט 48 שעות עברו מההפסד של מכבי חיפה למכבי תל אביב, ונראה כי מעבר להשפעה המקצועית, בכרמל עדיין לא התאוששו מנטאלית מהמשחק החשוב וחלק מהשחקנים נראו מדוכאים לאור העובדה שאכזבו כמעט 5,000 אוהדים שליוו את הקבוצה לאצטדיון בלומפילד.

את מרבית הביקורות ספג מרקו בלבול, על ההרכב וניהול המשחק. למרות זאת, במועדון הביעו תמיכה רחבה במאמן וציינו: "זה רק הפסד אחד, הראשון העונה. המבחן האמיתי של כולם יהיה נגד מכבי נתניה"

המאמן עצמו הודה שהתאכזב מחוסר האגרסיביות של שחקניו במרכז השדה במחצית הראשונה, ומסביב לקבוצה נשמעו ביקורות על הגישה והעובדה שהשחקנים 'נתנו יותר מדי כבוד' לאלופה.


"המבחן האמיתי יהיה נגד נתניה" (דני מרון)


ביום רביעי הירוקים יארחו את מכבי נתניה ללא גיא חיימוב שספג זעזוע מוח, והבלם טרנט סיינסבורי שייעדר בין 10 ל-14 ימים. בלבול עדיין מתלבט לגבי המערך איתו יפתח. אפשרות שעלתה היא להמשיך בשיטת שלושת הבלמים עם נטע לביא כבלם קדמי לצד חבשי וארד וקשר הרכש הקמרוני, ז'אנדו פוקס, עשוי לערוך בכורה ולתפוס את מקומו של הקפטן בקישור. 

מי שכנראה יחזרו להרכב הם צמד הזרים, צ'רון שרי וארנסט מבוקה, שפתחו על הספסל במשחק נגד מכבי תל אביב וצפויים לתפוס את מקומם של רז מאיר ודולב חזיזה: "בלבול חייב להבין, השינוי האמיתי יגיע מכיוונם של הזרים. הם ראויים להזדמנות". אמר גורם במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי