נמני: "אלירן עטר התאכזב, ההחלטה של איביץ' הפתיעה אותו"

אלירן עטר
אלירן עטר | עדי אבישי

סוכנו של השחקן דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והבהיר: "אין סיפור כמו שמנסים לצייר". על יאניוטיס: "זה חמור יותר מנקע". על מכבי ת"א: "המועמדת הבכירה לזכות". על מכבי חיפה: "צריכה לרוץ עד הסוף"

(גודל טקסט)
"אתם מכירים שחקן כדורגל שלא נכלל בסגל והוא שמח מכך? ההחלטה של איביץ' הגיעה במפתיע וכמובן שאלירן עטר התאכזב". הדובר הוא אבי נמני, סוכנו של החלוץ שלא נכלל ב-18 של האלופה בניצחון על מכבי חיפה. נמני הוסיף: "מאז כבר היה אימון, אלירן התאמן, והכל ממשיך כרגיל".


על ההחלטה של איביץ' להדיח את עטר: "ישבתי והאזנתי לכל מילה שלו לאחר המשחק, הוא הסביר את זה בצורה מאוד ברורה. איביץ' אמר שההחלטות שלו הן מקצועיות בלבד. לפעמים בכדורגל לא כל החלטה היא מקצועית, אבל אני יודע שבמקרה הספציפי הזה ההחלטה שלו היא מקצועית במאה אחוז. אם היא מוצדקת או לא אני לא יודע, אבל זה מה שאיביץ' החליט ואין פה שום סיפור אחר כמו שמנסים לצייר".


על מכבי תל אביב: "היא אמנם נמצאת בתקופה לא טובה, אך היא הוכיחה שצריך לקחת אותה ברצינות ושהיא המועמדת הבכירה לזכות באליפות. היא שיחקה בשביל לנצח וזה הצליח לה, אני בטוח שהיא תחזור לתקופות הטובות שלה ותציג כדורגל הרבה יותר התקפי ותוסס. בינתיים זה לא זה, אבל היא צריכה להתעודד מזה שהיא לוקחת נקודות גם עכשיו. מנגד, מכבי תל אביב שיחקה נגד מכבי חיפה עם שלושה בלמים – זה דבר שלא זכור לי שנים במשחק בית שלה".



המערך של איביץ' הפתיע את נמני (דני מרון)


על אנדראס יאניוטיס שנפצע בגביע הטוטו וטרם שיחק העונה בליגת העל: "יש לו משהו קצת יותר חמור מנקע. בינתיים טננבאום עושה את שלו. אני בעד לתת למי שטוב לרוץ ולהמשיך. כרגע גם אין אופציה אחרת כי ייקח זמן עד שיאניוטיס יחזור וירגיש מוכן במאה אחוז".


הבעיות במכבי חיפה: "היא שיחקה לא טוב באופן כללי והתקפית היא הייתה ממש חלשה. מכבי חיפה חייבת להבין שהמאני הטיים הוא במשחקים כאלה והיא חייבת לדעת להתעלות בשביל לנצח. אני חושב שהבעיה שלה הייתה יותר בקישור ובחלק הקדמי, כי דווקא שם היא כשלה מול מכבי תל אביב ולא הצליחה להגיע למצבים אמיתיים להבקעת שער. היא נפלה גם בפיזיות במרכז המגרש. אני חושב שחיפה קבוצה טובה ולא צריך לעשות מההפסד הזה סיפור כזה גדול. בסגל הזה, חיפה צריכה לרוץ עד הסוף ולהיאבק על זכייה באליפות. אם לא, זה יהיה מאוד מאכזב".


על כך ששרי פתח על הספסל: "אני לא יודע בדיוק באיזה כושר הוא נמצא וזה הדבר שיכול לשחק לטובת בלבול. אם הוא לא בכושר משחק מלא ולא עשה הכנה כמו שצריך, יכול להיות שהשיקול לא לפתוח איתו הוא נורמלי ואפשר להבין. אם זה לא ככה, כנראה שמדובר בשיקול לא נכון שלו. יכול להיות שמרקו עשה טעויות נגד מכבי תל אביב, אבל הוא עשה גם לא מעט דברים טובים עבור מכבי חיפה. לא צריך לסתום את הגולל על מכבי חיפה בגלל משחק אחד. יש לה סגל טוב שיכול וצריך להיאבק על האליפות – חד משמעית".


על כך שמכבי חיפה פתחה את המשחק עם ארבעה שחקנים זרים על הספסל: "יצטרכו לנתח את זה לאורך זמן ולא עכשיו. בסוף זה תוצאות. אם מרקו לא יצליח לספק תוצאות, זה אומר שהוא נכשל. אני לא חושב שבתחילת העונה אפשר לקבוע האם הוא הצליח או נכשל בבחירת השחקנים, זה לא נכון ולא הגיוני. זה נכון לגבי כל מאמן. שחקן זר שלא עושה את ההבדל, לא צריך להביא אותו. אני לא מדבר נקודתית על שרי שהוא שחקן טוב. אם מביאים שחקנים זרים לא מספיק טובים, תנו לצעירים לשחק".



 "יכול להיות שמרקו טעה נגד מכבי תל אביב" (מרקו אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי