"שהר והאסלביינק מוכיחים שהם יכולים לספק את הסחורה"

בן שהר
בן שהר | דני מרון

בבאר שבע מרוצים מצמד שחקני ההתקפה, שהבקיעו את שערי הניצחון על הפועל ת"א: "נותנים תשובה למי שחשב שיש לנו בעיה בהתקפה". לויטה עשוי לפתוח גם נגד רעננה, לאור היכולת הטובה שהציג אתמול

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה בהפועל באר שבע לאחר הניצחון הביתי אמש (שני) על הפועל תל אביב, שהעלה את הקבוצה למקום השני בטבלת ליגת העל. "ידענו לתקן את מה שלא עבד במשחק הקודם נגד אשדוד, שלטנו במשחק, היינו אגרסיביים יותר בהגנה ותכליתיים יותר בהתקפה", אמרו בקבוצה.

בבירת הנגב ציינו לטובה את בן שהר, מלך שערי הקבוצה בעונה הקודמת, שכבש שלושה שערים בשני המשחקים האחרונים ואת נייג'ל האסלביינק, שהבקיע משחק שלישי ברציפות: "מאז שקאריו שוחרר כולם דיברו על זה שאנחנו חייבים להתחזק בחלוץ נוסף, בן ונייג'ל מראים שהם מסוגלים לספק את הסחורה ונותנים תשובה לכל מי שחשב שיש לנו בעיה בהתקפה", אמרו בבאר שבע, אך הוסיפו באותה הנשימה כי אם יימצא חלוץ זר שיכול לשדרג את הקבוצה והוא שחקן חופשי, הוא יצורף לסגל.

האסלביינק עצמו, שרשם את אחד ממשחקיו הטובים ביותר מאז שהגיע לקבוצה הדרומית בעונה הקודמת, אמר בסיום: "אני מרגיש שעשינו עבודה טובה מבחינה קבוצתית. יצרנו מצבים ולא נתנו להפועל תל אביב להגיע להזדמנויות. כמובן שאני שמח להבקיע, אבל מה שבאמת חשוב זה שהקבוצה תנצח".

האסלביינק סיפק את אחד ממשחקיו הטובים בבירת הנגב. (דני מרון)
האסלביינק סיפק את אחד ממשחקיו הטובים בבירת הנגב. (דני מרון)

בבאר שבע כבר מסתכלים אל עבר המשחק הבא, בו יארחו ביום שבת את הפועל רעננה וציינו כי לדעתם המפגש מול קבוצתו של מנחם קורצקי יהיה קשה יותר מהמשחק אתמול. לאור היכולת הטובה שהציג השוער אוהד לויטה, שהגיע ל-100 הופעות בליגת העל, בקבוצה לא פוסלים את האפשרות שהוא יפתח בשער נגד הקבוצה מהשרון במחזור הקרוב, גם אם השוער הראשון ארנסטס שטקוס יהיה כשיר למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי