בן בסט ספג את הקנס המקסימלי: "נצא מחוזקים מהמשברון הזה"

עדן בן בסט
עדן בן בסט | מאור אלקסלסי

המועדון מקריית חיים החליט להעניש את החלוץ בעקבות ההתפרצות על סילבס במשחק נגד חדרה: "מתנצל, לא הייתי צריך להתפרץ ככה". המנכ"ל אורן שטרלינג התעמת עם מאמן הנערים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה פתחה טוב את העונה, אבל הפסד הבכורה שהגיע שלשום (ראשון) נגד הפועל חדרה הביא עמו סערה גדולה ובמרכזה ההתפרצות של עדן בן בסט במחצית המשחק, לאחר שנודע לו כי יוחלף על ידי מהראן לאלה.

החלוץ עמד הבוקר בפני ועדת המשמעת עם נציגו ובה ישבו גם דובר המועדון נועם רגב ומנכ"ל ארגון השחקנים מושיקו מישאלוף. בן בסט אמר בוועדה: "אני מתנצל על מה שקרה, לא הייתי צריך להתפרץ ככה. כל מי שמכיר אותי יודע שאני בכלל לא כזה ובמיוחד שאני גם אחד שמכוון שחקנים צעירים בחדר ההלבשה".

לאחר השיחה, המועדון החליטו להטיל על עדן בן בסט את הקנס המקסימלי ע"פ תקנון ההתאחדות, 8,000 ש"ח. הבעלים אמר אחרי ההחלטה: "אני בטוח שנצא מחוזקים מהמשברון הזה ונקבל שוב את עדן בן בסט המנהיג ונהנה מיכולותיו במגרש"

החלוץ יצטרך להתנצל בפני חבריו לפני האימון שייערך מחר ורק לאחר מכן יוכל לשוב לפעילות.

עימות חריף עם מאמן הנערים. אורן שטרלינג (מאור אלקסלסי)
עימות חריף עם מאמן הנערים. אורן שטרלינג (מאור אלקסלסי)

גם מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג היה אמור להיווכח, אך הוא היה מעורב רק באמצעות שיחת טלפון מכיוון שהוא שוהה בחופשת מחלה עקב סערה אחרת שפרצה אתמול במועדון. שטרלינג התעמת עם מאמן קבוצת הנערים לידן דלויה, שלטענת המנכ"ל ניסה לפגוע בו עם מכוניתו והמעשה אף אילץ אותו לבלות בחדר מיון עד אמצע הלילה והוא יבלה שם מספר ימי מחלה. המועדון הודיע כי בשלב זה, דלויה הושעה מתפקידו.

דלויה עצמו מסר הבוקר: "אנחנו מעבירים מסרים דרך הוכחות חותכות ומצולמות דרך הגורמים המטפלים בנושא ולא דרך התקשורת, בסוף תמיד הצדק יוצא לאור בכל אופן לא קיבלתי שום הודעה על הפסקת עבודה, אני סומך על בעל הבית שייקבל את ההחלטות האמיתיות והנכונות".

עד שובו של שטרלינג למועדון, הבעלים יואב כץ מינה את דובר המועדון נועם רגב למ"מ המנכ"ל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי