ז'וסואה עשוי להיכלל בסגל נגד רעננה, עידו לוי חתם בלגאנס

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

הקשר הפורטוגלי מרשים באימונים, אך חסר לו כושר משחק. ספורי צפוי לשחק במקומו של מרין שסוחב פציעה קלה. שטקוס עדיין לא כשיר במאת האחוזים ובקבוצה סומכים על לויטה. שוער קבוצת הנוער עבר לספרד

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע פתחו בהכנות לקראת משחק הבית ביום שבת נגד הפועל רעננה (20:25, שידור ישיר בספורט4), כשבקבוצה רוצים להמשיך במומנטום החיובי לאחר הניצחון 0:3 הפועל תל אביב ביום שני.

לאור שביעות הרצון מהיכולת ומהתוצאה, מאמן הקבוצה, ברק בכר, לא צפוי לבצע יותר מדי שינויים בהרכב לקראת המשחק מול רעננה כאשר בחוליית הקישור, רמזי ספורי, עשוי לתפוס את מקומו של ג'ימי מרין, שסוחב פציעה קלה זכר למשחק האחרון. הקשר נאור סבג שסומן עוד במחנה האימונים של הקבוצה כמי שעשוי להיות תגלית העונה, אמור להמשיך ולקבל קרדיט בהרכב מבכר.

באשר לעמדת השוער, הליטאי ארנסטס שטקוס עדיין לא כשיר במאת האחוזים ובבאר שבע נוטים לאפשר לו להתאושש עד אשר הכאבים ברגלו יחלפו. משמעות הדבר, אוהד לויטה שהציג יכולת טובה מול הפועל תל אביב יוצב פעם נוספת בין הקורות מול רעננה. הקשר הפורטגלי ז'וסואה ממשיך להרשים באימונים, אך ניכר כי עדיין חסר לו כושר משחק. יתכן והוא ייכלל בסגל למשחק מול רעננה ואף יכנס למספר דקות כמחליף, כדי להוריד את החלודה, זאת מאחר והוא לא שיחק מאז חודש מרץ.

אוהד לויטה. צפוי לעמוד בשער גם במחזור הבא (דני מרון)

בתוך כך, הקבוצה קיבלה חדשות טובות מכיוון מחלקת הנוער: שוער קבוצת הנוער עידו לוי חתם היום (רביעי) בלגאנס מהליגה הספרדית והוא צפוי לשחק בקבוצת הנוער של הקבוצה, המשתייכת לליגת המשנה בספרד. לוי היה במהלך הקיץ בתקופת התרשמות בקבוצת ראיו וייקאנו וצד את עיניהם של אנשי לגאנס. 

כהן מצטרף לליגיונר נוסף של הפועל באר שבע, רום אליגון, חלוץ קבוצת הנוער שהיה בעונה שעברה מלך השערים של נערים א'. אליגון הושאל לקבוצת הנוער של באיירן אולצנאו, אשר מוליכה את ליגת המשנה בגרמניה ומועמדת להעפיל לליגה הבכירה לנוער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי