גרצ'קין: "כיף לזכות בתואר. נגיע לנצח את מכבי ת"א גם בשבת"

מקס גרצ'קין, יונתן כהן
מקס גרצ'קין, יונתן כהן | דני מרון

מגן בית"ר ירושלים התראיין בתכנית הספורט ב-103FM וסיפר על הזכייה בגביע הטוטו: "הייתה אווירה של משחק גדול ואמנם היכולת לא התעלתה לרמה גבוהה, אבל השתחרר הרבה לחץ". וגם: התחרות הגדולה בסגל והקושי בהתקפה

(גודל טקסט)

מקס גרצ'קין, מגנה השמאלי של בית"ר ירושלים, שזכתה אמש (שלישי) בגביע הטוטו עם ניצחון 0:2 על מכבי תל אביב, התראיין הערב לתכנית הספורט של 103FM וסיפר על הזכייה בתואר הראשון של העונה.

גרצ'קין בן ה-23, יוצא מחלקות הנוער של מכבי תל אביב, יפגוש את מועדון נעוריו גם בשבת במסגרת הליגה ובמהלך הריאיון הוא התייחס לא רק להנפת הגביע אתמול בנתניה, אלא גם לקרב החוזר מול האלופה, השיפור ביכולת והתחרותיות בקבוצה.

הזכייה בגביע הטוטו: "כיף לזכות בתואר ולא משנה באיזה מפעל, זה היה מאוד חשוב לנו ונלחמנו כדי לנצח. יש פה סמליות מסוימת בעצם הזכייה, השתחרר הרבה לחץ אצל האוהדים, שכבר תשע שנים לא זכו בתואר. אמנם היכולת לא התעלתה לרמה גבוהה, אבל הצגנו משחק טוב ואני שמח שיצאנו עם הגביע בסוף".

המשחק ביום שבת מול מכבי תל אביב: "אתמול האווירה מסביב למשחק הייתה של משחק גדול, למרות שמדובר בגביע הטוטו. אנחנו מתכוננים למשחק ביום שבת כאילו מדובר בגמר גביע. זה משחק ליגה מאוד קריטי עבורנו, אנחנו מודעים למצבנו בטבלה עקב צבירת הנקודות הנמוכה מפתיחת הליגה. נקווה לקבל את התמיכה מהקהל הביתי, בית"ר ירושלים מועדון גדול ואנחנו יודעים שעלינו לעמוד בציפיות ובלחצים מהקהל. עם כל הכבוד למכבי תל אביב אנחנו צריכים להגיע ביום שבת ולנצח".

הנפת הגביע. שחקני בית
הנפת הגביע. שחקני בית"ר ירושלים חוגגים (דני מרון)

השינוי שהוביל לשני ניצחונות רצופים: "פתחנו את העונה בצורה מצוינת במשחקי גביע הטוטו, מה שיצר ציפיות די גבוהות. הייתה לנו תקופה פחות טובה לאחרונה, אך היינו ביקורתיים כלפי עצמנו והשתפרנו, אנחנו מקווים להמשיך את המומנטום מכאן והלאה".

הקושי בהגעה למצבי הבקעה: "יש פה קבוצה מאוד כישרונית ועדיין קשה לנו להביא את זה לידי ביטוי בשערים. שחקני החלק הקדמי יודעים שהם צריכים לספק את המספרים. כדי להצליח העונה ולהביא תארים או להגיע לאירופה נצטרך אותם. לפעמים בכדורגל יש תקופות פחות טובות ואנחנו עושים הכל באימונים כדי להשתפר התקפית. יש לנו יכולות ואנחנו עושים הכל כדי להביא את זה לידי ביטוי".

התחרות בקבוצה: "עניין התחרותיות בריא עבור קבוצה שרוצה לרוץ לתארים. החגיגה של אנתוני וארן אתמול אחרי השער הייתה עניין של אמוציות, אני מבין אותו. אני שמח שיש מאבק של שני שחקנים על אותה עמדה כי זה מוציא מאיתנו את הכל".

אנתוני וראן לאחר השער. גרצ'קין מבין את החגיגה האמוציונלית (דני מרון)
אנתוני וראן לאחר השער. גרצ'קין מבין את החגיגה האמוציונלית (דני מרון)

מחר תיפתח תערוכה בחולון בגלריית המשכן בית מאירוב, שתציג את ההיסטוריה של בית"ר ירושלים עם מוצגים מן העבר. על כך אמר גרצ'קין: "המועדון הזה כולל בתוכו כל כך הרבה סיפורים ואירועים ואני שמח שיש לנו זכות לקחת חלק בדבר כזה. אנחנו, השחקנים מגיעים לשם היום ויהיו הרבה מוצגים נוסטלגיים של הקבוצה. זו חוויה מעניינת וכיפית לאוהדים והשחקנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי