הפועל באר שבע מחכה: עדכון על מצבו הבריאותי של מאור מליקסון

מאור מליקסון
מאור מליקסון | מאור אלקסלסי

החבורה של ברק בכר תערוך מחר (שישי) את האימון המסכם לקראת רעננה: "משחק קשה יותר מהפועל תל אביב". ספורי צפוי לחזור ל-11 על חשבונו של מרין, לויטה ימשיך בשער. שיפור במצבם של הקפטן וגולדברג

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תערוך מחר (שישי) את האימון המסכם לקראת משחק הליגה באצטדיון טרנר מול הפועל רעננה. חניכיו של ברק בכר מבינים כי ההתמודדות נגד קבוצתו של מנחם קורצקי תהיה לא פשוטה: "זה נכון שהפועל תל אביב שם יותר גדול מרעננה, אבל המשחק הקרוב הולך להיות קשה יותר. מדובר בקבוצה מאוד טקטית שסוגרת חזק בהגנה ויכולה לעקוץ במתפרצות. אנחנו חייבים להיות מאוד סבלניים בהתקפה ומאוד מרוכזים בהגנה כדי לא לספוג שערים מיותרים" אמר אחד השחקנים לספורט1. 

לאור שביעות הרצון מהיכולת בניצחון 0:3 על הפועל תל אביב, ברק בכר צפוי להישאר עם אותו הרכב פרט לשינוי אחד בקישור, כשרמזי ספורי צפוי לחזור ל-11 על חשבונו של ג'ימי מרין. גם ניב זריהן נלקח בחשבון.

בעמדת השוער, ארנסטס שטקוס עדיין סובל מכאב ברגלו מאז התיקו 2:2 עם מ.ס אשדוד, ולמרות שחזר להתאמן, עדיין לא כשיר ואוהד לויטה, שהרשים בניצחון על הפועל תל אביב צפוי להמשיך בהרכב, אך ההחלטה הסופית תתקבל רק לאחר האימון המסכם.


אוהד לויטה. צפוי להמשיך בין הקורות (דני מרון)

קשר הרכש ז'וסוואה, ממשיך להציג יכולת טובה באימונים ועשוי לקבל דקות ראשונות מהספסל נגד רעננה. בבירת הנגב מבינים שהפורטוגלי עדיין לא נמצא בכושר משחק ומתכננים להכניס אותו לרוטציה בהדרגה. 

בגזרת הפצועים, המגן השמאלי שון גולדברג, אשר קרע את שריר המפשעה בחודש שעבר במשחק הליגה האירופית נגד פיינורד, מראה שיפור ועל פי הערכת הרופאים יחזור לאימונים מלאים בעוד כשבועיים. גם הקפטן הוותיק מאור מליקסון, ממשיך בהליך השיקום ומגביר את קצב האימונים לאחר ניתוח הבקע שעבר בקיץ. בבאר שבע מקווים שבעוד כחודש השחקן כבר יוכל להתאמן באופן מלא עם שער חבריו. 


מאור מליקסון. מגביר את קצב האימונים (דני מרון)

במתחם ה'בית האדום' ממתינים בקוצר רוח להחלטות של מאמן נבחרת ישראל, אנדי הרצוג, באשר לסגל שיוזמן לקראת המשחק הביתי נגד נבחרת לטביה באצטדיון טוטו טרנר ב-15 לאוקטובר כחלק ממוקדמות יורו 2020. בקבוצה מקווים לראות יותר שחקנים מוזמנים לאור היכולת הטובה של הקבוצה, ובעיקר את עדן שמיר ובן שהר, שמציגים יכולת מרשימה מפתיחת העונה. כזכור, לסגל הקודם הוזמנו רק לואי טאהא והמגן הימני בן ביטון, אשר נופה מהסגל בעקבות פציעה במהלך האימונים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי