ליואיץ' ייכלל לראשונה בסגל. אבוקסיס: "מבחינתנו הוא מוכן"

מתיאה ליואיץ'
מתיאה ליואיץ' | בני יהודה, רשמי

הקשר הסרבי אמור להיות בסגל בני יהודה נגד הפועל תל אביב, המאמן: "צריך לשלב אותו בזמן המתאים". על היריבה: "גם בהפסד לבאר שבע ראו שיש שם כישרון". גדיר החלים מפציעה ואמור לחזור

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה תנסה לשמור על מאזן נקי מהפסדים ומשערי חובה בשבת הקרובה, כאשר תתארח אצל הפועל תל אביב הלחוצה. מוחמד גדיר, שהחמיץ את המשחק האחרון נגד נס ציונה בשל פציעה, חזר לאימונים בימים האחרונים וצפוי להיכלל בסגל. שחקן נוסף שיוסי אבוקסיס אמור לזמן הוא הקשר מתיאה ליואיץ', שחתם בתחילת השבוע בקבוצה. הסרבי התאמן בקדם העונה עם בלנשש הפורטוגלית וגם שיחק במחזורי הפתיחה, כך שהוא הגיע לישראל בכושר טוב.

"הייתי מאוכזב מהמשחק ובעיקר מהמחצית השנייה", אמר אבוקסיס בהתייחסו לדברים הקשים שאמר לאחר הניצחון על נס ציונה, "בחצי השני לא שיחקנו חכם ובהתלהבות, לא היינו מספיק טובים בהנעת הכדור ולא במתפרצות. פשוט משחק לא טוב וזה קורה. אני יודע שהשחקנים רצו ונתנו אבל בכדורגל חוץ מלרצות, צריך לשחק בחוכמה. כולנו הבינו את זה, צריך לשחק יותר טוב. שמח שמתקנים דברים אחרי ניצחון ולא אחרי תיקו או הפסד שהיה מבאס אותנו".

על בעיית הכיבושים של הקבוצה: "אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים מול השער. בכל המשחקים שהגענו למצבים טובים היה חוסר ריכוז, אולי חוסר ביטחון. אנחנו מנסים לעבוד על זה כל הזמן, עושים תוספות של אימונים מול השער, אבל במשחק זה אחרת. יש יותר לחץ. אנחנו מייצרים מצבים, אבל לא מספיק. צריכים להיות יותר מרוכזים מול השער".

מוחמד גדיר יחזור לסגל של הזהובים. (אריאל שלום)
מוחמד גדיר יחזור לסגל של הזהובים. (אריאל שלום)

המפגש עם האדומים, שמגיעים אחרי תשעה משחקים ללא ניצחון: "אני שומע מהרבה מקומות שהפועל יבואו בטירוף, אבל גם אנחנו רוצים לבוא בטירוף ולעשות תוצאה טובה. יש להם הרבה מאוד שחקנים מסוכנים ונצטרך להיות עירניים, הם גם צירפו חלוץ מסוכן (דמבה קמארה) ואפילו בהפסד לבאר שבע ראינו שיש שם הרבה כישרון. בכל משחק אנחנו צריכים לשחק בחוכמה ולנטרל את היתרונות של היריבה, לעשות את הדברים הנכונים שלנו ולהיות חכמים על המגרש. משחק נגד הפועל תל אביב בבלומפילד הוא תמיד קשה, כמו בכל שנה. בכל זאת, אני גדלתי שם ובלומפילד תמיד מרגש עבורי".

על הבעיות בהפועל תל אביב: "יש לי כלכך הרבה צרות משלי, שאני לא רוצה להתחיל ולהתעסק באחרים".

יוסי אבוקסיס:
יוסי אבוקסיס: "משחק נגד הפועל תל אביב תמיד מרגש עבורי" (אודי ציטיאט)

ריבוי הפציעות בקבוצה: "לצערי השנה יש לנו מסדר פצועים די ארוך כבר בהתחלה, מה שלא היה בשנים קודמות, אבל זה חלק מהכדורגל ומהעבודה. לגבי גדיר נתייעץ עם הצוות הרפואי, כי למרות שאנחנו מאוד רוצים שישחק, לא נסכן אותו".

קשר הרכש מתיאה ליואיץ': "מבחינתנו ליואיץ' מוכן אבל צריך להיות חכמים, הוא מגיע מממדינה אחרת, ליגה אחרת, מזג אוויר אחר. הוא עשה הכנה ומהבחינה הזו זה בסדר, אבל צריך לראות איך מכניסים אותו בזמן המתאים, הוא רק השבוע הגיע. צריך שהראש שלו יהיה נקי, נמצא מתי לשלב אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי