ההתאחדות אישרה: צבירת כרטיסים צהובים לבעלי תפקידים

רותם קמר, דודי גיל, יואב שמחי
רותם קמר, דודי גיל, יואב שמחי | ההתאחדות לכדורגל

גם המאמן נכלל בהגדרה וחמישה כרטיסים צהובים שווים להרחקה ממשחק אחד. התיקון לתקנון יכנס לתוקף ב-1 בינואר 2020. דודי גיל הסכים להישאר בתפקיד מ"מ היו"ר לתקופה קצרה

(גודל טקסט)

הנהלת ההתאחדות לכדורגל קיימה היום (חמישי) ישיבה בה נמסר לחברי ההנהלה כי אושרה ההתקשרות לזכויות השידור של משחקי נבחרת ישראל מול אופ"א למשך שש שנים תמורת 24 מיליון יורו. בישיבה נאמר כי ההתאחדות לכדורגל בוחנת פיילוט להקמת מפעל של גביע המדינה עבור הקבוצות החובבניות מהליגות הנמוכות.


רשימת השופטים הבינלאומיים ל- 2019/20 אשר אושרו בהנהלת איגוד השופטים הם: אוראל גרינפלד, רועי ריינשריבר, איתן שמואלביץ', ודוד פוקסמן במקומו של ארז פפיר שנגרע מהרשימה. הנהלת ההתאחדות לכדורגל גם אישרה צבירת כרטיסים צהובים לבעלי תפקידים על הספסל לרבות המאמן ונקבע כי חמישה כרטיסים צהובים שווים להרחקה ממשחק אחד. התיקון לתקנון יכנס לתוקף ב-1 בינואר 2020.


מ"מ יו"ר ההתאחדות לכדורגל דודי גיל גינה את האלימות כלפי מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב ע"י חלק קטן מאוהדי המועדון. גיל עדכן כי בעקבות בקשת חברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל הוא הסכים להישאר בתפקידו כמ"מ ההתאחדות לכדורגל לתקופה קצרה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי