בהפועל ב"ש טוענים: "יהיה קשה יותר מאשר נגד הפועל ת"א"

רמזי ספורי
רמזי ספורי | זאב דיקמן

בבירת הנגב לא מקלים ראש בהפועל רעננה (20:25 בספורט4) ומקווים שהאסלביינק ושהר ימשיכו ביכולת הטובה, לאחר שהבקיעו שלושה שערים כל אחד. ספורי צפוי להחליף את מרין בהרכב, לויטה ימשיך בשער

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע השלימה את הכנותיה לקראת משחק הבית הערב מול הפועל רעננה (20:25, ישיר בספורט4). בבאר שבע רוצים להמשיך את המומנטום החיובי אחרי הניצחון הביתי במחזור החולף 0:3 על הפועל תל אביב, אך בקבוצה ציינו כי המשחק מול רעננה הולך להיות קשה יותר ולאור זאת מצפה המאמן ברק בכר משחקניו להצטרף יותר להתקפה ובמקביל לשמור על ריכוז גבוה בהגנה, כדי למנוע מצב שהאורחים מרעננה יצליחו לעקוץ במתפרצות.

בכר אמנם לא תרגל הרכב באימון המסכם, אך דרש משחקניו להפעיל לחץ גבוה על שחקני רעננה כדי להעביר את כובד המשקל על חלק המגרש של האורחים. בבאר שבע מקווים כי צמד החלוצים, בן שהר ונייג'ל האסלביינק, שמציגים יכולת גבוהה במחזורים האחרונים עם שלושה שערים לכל אחד, ימשיכו ביכולת הכיבוש וימצאו גם את הרשת של רעננה.

לאור שביעות הרצון מהניצחון על הפועל תל אביב, בכר צפוי להמשיך עם אותו ההרכב גם במשחק מול רעננה, למעט שינוי אחד, כאשר הקשר רמזי ספורי צפוי לתפוס את מקומו של ג'ימי מרין, כשגם ניב זריהן נלחם על מקום בהרכב.


מרין נגד הפועל תל אביב. מסתמן שישוב לספסל (דני מרון)

מי שימשיך לעמוד בשער הוא אוהד לויטה, שהציג יכולת טובה מול הפועל תל אביב. ההחלטה התקבלה לאחר שהליטאי, ארנסטס שטקוס שאמנם הגביר במהלך השבוע את קצב האימונים, עדיין סובל מכאבים ברגלו, תולדה לפציעה שספג לפני כשבועיים במשחק הליגה מול מועדון ספורט אשדוד. כידוע, מי שיעדרו הם הקשר מרואן קהבא שהודח מהסגל בעקבות עבירת משמעת, זאת לאחר שהתחצף לעוזר המאמן, גיא צרפתי, וכן תומר יוספי, שסובל מנקע בקרסול.

הרכב משוער: אוהד לויטה, בן ביטון, לואי טאהא, מיגל ויטור, אורן ביטון, דוד קלטינס, עדן שמיר, נאור סבג, רמזי ספורי (ניב זריהן), נייג'ל האסלביינק, בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי