אנחת רווחה בב"ש: "נגד יריבות פחות נאיביות נאבד נקודות"

שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים | דני מרון

האדומים של בכר אמנם שמרו על 100 אחוזי הצלחה ב"טרנר" העונה ב-0:1 על רעננה, אבל 23 איומים לשער הסתיימו עם כיבוש אחד בלבד ובקבוצה אמרו: "רק במזל שמרנו על רשת נקייה". לויטה עשוי לפתוח גם נגד הפועל חיפה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אנחת רווחה הורגשה אתמול (שבת) בחדר ההלבשה של הפועל באר שבע עם שריקת הסיום ב-0:1 הביתי על הפועל רעננה. חמישה ימים אחרי ה-0:3 המהדהד על הפועל תל אביב, האדומים מבירת הנגב שוב לא הבריקו, אבל זה הספיק להם כדי לשמור על המומנטום החיובי ועל רצף הניצחונות.

בבאר שבע ציינו: "ידענו שזה הולך להיות משחק קשה מול קבוצה שעומדת טקטית טוב על המגרש. הם הגיעו למספר מצבים של מאה אחוז שערים ורק במזל ובזכות יכולת טובה של אוהד לויטה, הצלחנו לשמור על רשת נקייה". למעשה, היכולת הטובה שלויטה ממשיך להציג בין קורות שערה של באר שבע עשויה להקנות לו את המקום בהרכב גם במשחק החוץ הקרוב מול הפועל חיפה, גם אם הליטאי ארנסטס שטקוס יהיה עד אז כשיר במאת האחוזים. באשר להחלטה שלא לפתוח עם הליטאי במשחק, אמרו בקבוצה כי המדיניות היא שאם שחקן לא כשיר במאת האחוזים, הוא לא משותף כדי לא לסכן את בריאותו.

בקבוצה מתכוונים באימונים הקרובים לשים דגש על הסיומת בחלק הקדמי. אתמול הקבוצה הגיעה ל-23 איומים על השער, מתוכם 11 למסגרת, אך הצליחה לכבוש רק שער אחד בזכות נגיחה מדויקת של מיגל ויטור. "זה לוקסוס להחמיץ כל כך הרבה פעמים ובסוף לנצח. מול יריבות פחות נאיביות בהתקפה אנחנו נאבד נקודות. חייבים להיות עם אחוז הצלחה גבוה יותר בהתקפה", ציינו בבאר שבע. לא מן הנמנע כי עם פתיחת חלון העברות בחודש ינואר, באר שבע תנצל את העובדה שיש לה בסגל מקום לזר שישי ותצטרף חלוץ.


שהר. ב"ש החמיצה שוב ושוב ונאלצה להסתפק ב-0:1 (דני מרון)

הקשר הפורטוגלי ז'וסואה שמציג יכולת גבוהה באימונים, אמנם היה בסגל למשחק, אך לבסוף לא שותף. בקבוצה ימשיכו לעבוד איתו על שיפור הכושר הגופני ומתכוונים לשלב אותו בהדרגה במחזורים הבאה. גם הקשר מרואן קבהא שהודח מהסגל עקב עבירת משמעת לאחר שהתחצף לעוזר המאמן, גיא צרפתי, במהלך אחד האימונים לקראת המשחק, צפוי לשוב לסגל לקראת המשחק מול הפועל חיפה.

בבאר שבע מרוצים מכך שיש להם מאזן מושלם של שלוש ניצחונות בשלושה משחקים באצטדיון טרנר, בו גם לא ספגו העונה, אך מודעים לכך שהם חייבים לשפר את מאזן משחקי החוץ אם הם רוצים לתת פייט למכבי תל אביב על תואר האליפות.

בלם הקבוצה, לואי טאהא אמר לאחר המשחק: "ההנהלה והצוות המקצועי בנו השנה קבוצה שעובדת 90 דקות, נלחמים על כל כדור וכל אחד נותן מאה אחוז. השנה קשה לשחק נגדנו בניגוד לשנה שעברה שכל הזמן היינו חשופים. זה חשוב כי אנחנו עובדים במגרש אחד בשביל השני. אנחנו צריכים להמשיך קדימה וצבור כמה שיותר ניצחונות. אנחנו צריכים להמשיך במומנטום הזה שיצרנו ולנסות להשיג כמה שיותר ניצחונות כי הליגה השנה מאוד שקולה בצמרת".

באשר להבדלים בין ההצלחות באצטדיון טרנר לחוסר ההצלחה במשחקי החוץ, הוסיף טאהא: "אין ספק שכשאנחנו משחקים באצטדיון טרנר עם הקהל הנפלא שלנו התמיכה מהיציעים עוזרת לנו. במשחק חוץ אתה לפעמים מוריד את הרגל מהדוושה. אנחנו צריכים לעבוד על זה ולהשתפר בזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי