אייל סגל בפוסט: "קיווינו שניראה אחרת עד החג. לא מנוהלים ע"י כותרות"

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

בעלי מכבי נתניה במסר לשנה החדשה: "אנחנו לא מתהפכים אחרי תוצאות לא טובות, הצוות המקצועי והניהולי שאיתנו כבר במשך ארבע שנים יובילו אותנו למחוזות המיוחלים". בן תורג'מן עתיד לשוב לכשירות

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה לא ירצו לזכור את סיום השנה העברית שתסתיים הערב לאחר שהשיגו שתי נקודות מתשע האחרונות כולל הפסד משפיל 0:3 ביום רביעי האחרון למכבי חיפה. הבוקר (ראשון) פנה בעלי הקבוצה אייל סגל בפוסט בעמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון והתייחס לאכזבה עד כה.

"בסוף חודש מאי, כמה ימים אחרי סיום עונת 18/19, הגדרנו לעצמנו את המטרות והיעדים לעונת 19/20 ובהתאם נקבעה מסגרת התקציב (35 מיליון ש"ח) להגשמת אותן מטרות. במהלך ההכנות לעונה, עשינו כל שביכולתנו לבנות קבוצה שתעמוד ביעדים וקיווינו שבערב החג נראה בהתאם. לא כך הדבר".

"מאז שלקחנו על עצמנו את ההובלה (סוף יוני 16), אנחנו מנסים לשדר סבלנות וסובלנות, כש'מזיזים לנו את הגבינה' ובעיקר בימים פחות טובים ומוצלחים" המשיך סגל לדבר על התהליך העובר על קבוצתו. "אנחנו לא מנוהלים על ידי כותרות ולא על פי 'משאלי רחוב' ובעיקר לא מתהפכים מתוצאה טובה ובטח ובטח לא אחרי תוצאה פחות מוצלחת".

סגל.
סגל. "מנסים לשדר סבלנות וסובלנות" (דני מרון)

עבודת הצוות המקצועי: "הצוות המקצועי והניהולי שמוביל את המועדון זו העונה הרביעית ובנה את הקבוצה על פי ההגדרות שהוגדרו בתחילת העונה ועל פי תפיסת עולמו המקצועית, ימשיך לעשות ובצורה האופטימלית, את אשר הוא עשה בהצלחה מלאה בשלוש העונות האחרונות.

"מכיוון שבכדורגל ישראלי עסקינן ובתקציב ידוע (גבוה באופן יחסי לעונות האחרונות), שלא יצא ממסגרת, אנחנו נותנים את מבטחנו בעוסקים במלאכה – הצוות המקצועי והשחקנים, שידעו עם תחילת השנה החדשה ועד סוף עונת המשחקים, להוביל אותנו למחוזות המיוחלים".

ההתנתקות מהרשתות החברתיות: "חברותיי וחבריי ובעיקר שותפיי ליציע, בחודשים האחרונים ויתרתי על הזכות להיות חלק אינטגרלי מדף הפייסבוק של האוהדים, זאת על מנת לאפשר לכל 'להוציא קיטור' להרגיש נוח ללא נוכחותי, בתקווה שחופש הביטוי לא יהפוך לחופש השיסוי. במקביל הורדתי הילוך בקשר הבלתי אמצעי שיצרתי בשלוש השנים האחרונות, כחלק מ'חשבון נפש' שמשפחתי ואני עושים".

סגל עם המאמן סלובודן דראפיץ'.
סגל עם המאמן סלובודן דראפיץ'. "הצוות המקצועי יוביל אותנו למחוזות המיוחלים" (דני מרון)

"אחרי שהבנו שגם כשבעלי המועדון צומח מתוך הקהל ומנהל בשקיפות כמעט מלאה (בלי לפגוע בחופש הפרט ובהחלטות שהשתיקה יפה להם), גם כשנעשית בניה לטווח ארוך, גם כשהמועדון זוכה מכל עבר לשבחים על התנהלותו והתנהגותו וגם כשניתן שקט כלכלי שלא היה כאן שנים, שעלותו לא פרופורציונאלית לכמות הקהל ביציע – ביום שההצלחה לא מתדפקת על הדלת, חלק מחברי לקהל מתנהל על פי אמות המידה שהוכתבו ב'אופסייד סטורי'".

"לא לילד הזה פיללנו כשהחלטנו להציל את המועדון, אך ורק בשביל קהל האוהדים (שאנחנו חלק ממנו) שבמשך שנים היה 'שק חבטות' לניהול לא אחראי. יתרה מכך, כולנו, ללא יוצא מהכלל, מוותרים על כל שירי ההלל אחרי הצלחות, לטובת עידוד וגב מהקהל הרחב כשלוח התוצאות לא מאיר לנו פנים, כי ללא אחדות מוחלטת ביציע וסביבו, לעולם לא נחזור למקום לו אנו ראויים".

"הערב עם ישראל חוגג את תחילתה של שנת תש"ף, מי ייתן והשנה החדשה תהיה שנה מוצלחת ומאושרת לכולנו, שאנחנו ובני ביתנו ויקירנו נזכה לבריאות טובה, שיתגשמו כל משאלות ליבנו. שסבלנות וסובלנות יהיו מנת חלקנו ותמיד תמיד נזכור את אלו שלא שפר מזלם והם מעניקים לנו את הזכות להיות בצד הנותן".

מבחינה מקצועית, המגן השמאלי בן תורג'מן, שנעדר עקב פציעה מהמשחק האחרון בסמי עופר, חזר לאימונים מלאים וצפוי להיות בכשירות מלאה בקרוב. הקפטן השני ויקי כחלון ינסה לחזור לאימונים בהמשך השבוע ומידת כשירותו תיבחן בהמשך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי