חוגג: "היתה שנה קשה מהרבה בחינות. מגיע לאוהדים יותר"

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

בעלי בית"ר ירושלים במסר לקראת השנה החדשה: "אתם האוהדים מס' 1. מאמין שהכל לטובה, עשינו הכל כדי שנקצור פירות בשנים הבאות. מאחל לכל ישראל שהחדשות שיסעירו אותנו יהיו מי הסיר עוקב ממי"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
ימים מעניינים עוברים על בית"ר ירושלים, והם סיום תואם לשנה לא משעממת בכלל. אחרי הזכייה בגביע הטוטו והתבוסה הביתית למכבי ת"א, בעלי המועדון משה חוגג פרסם היום (ראשון) ברכת שנה טובה בחשבון האינסטגרם הרשמי של הקבוצה.


"האמת? היתה שנה קשה מהרבה בחינות, לא רק בכדורגל", כתב חוגג, "אבל בקל ובקשה אני מאמין שהכל לטובה ואני יודע שבכל המישורים אני וכל מי שעובד איתי בחברות השונות ובבית"ר ירושלים עשינו כולנו המון כדי שבשנים הבאות נקצור פירות".


"ללכת בדרך הנכונה זה תמיד קשה אבל תמיד מוביל לתוצאה, אם לא הגעת ליעד כנראה שטעית בדרך. אז כן, עוד לא הגענו ליעדים שלנו כמעט בכל המקומות, אבל אנחנו לגמרי בדרך הנכונה אז אין לי ספק שנגיע. כן, גם בבית"ר זה בסוף יקרה".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בעלי המועדון משה חוגג : האמת? היתה שנה קשה מהרבה בחינות, לא רק בכדורגל, אבל בקל ובקשה אני מאמין שהכל לטובה ואני יודע שבכל המישורים אני וכל מי שעובד איתי בחברות השונות ובבית"ר ירושלים עשינו כולנו המון כדי שבשנים הבאות נקצור פירות. ללכת בדרך הנכונה זה תמיד קשה אבל תמיד מוביל לתוצאה, אם לא הגעת ליעד כנראה שטעית בדרך. אז כן, עוד לא הגענו ליעדים שלנו כמעט בכל המקומות (למעט חברה אחת שעשתה השנה תוצאה יוצאת דופן בקנה מידה עולמי, ברכות למ.א. אתה תותח אמיתי) אבל אנחנו לגמרי בדרך הנכונה אז אין לי ספק שנגיע. כן, גם בבית"ר זה בסוף יקרה. תודה לכל השותפים לדרך, כל אלו שתומכים ברגעים הקשים הרבים, כל אלו ששם מהסיבות הנכונות ללא קשר להצלחה או כישלון, באש ובמים אמיתי. אתם יודעים מי אתם, גם אם אני לא אומר תמיד, אני מעריך ואוהב. תודה . מאחל לישראל כולה שהחדשות שיסעירו אותנו בשנים הבאות יהיו מי הסיר עוקב ממי, רדוד ככל שיהיה זה תמיד עדיף על מלחמות, צבע אדום, גננות מכות, שחיתויות ושאר ירקות רקובים… לכל חבריי ומשפחתי, שנצחק המון, נשמח עוד יותר, נאכל, נהנה ונאהב. ולכל אוהדי בית"ר, מגיע לכם טוב יותר ממה שאתם מקבלים היום, למרות המלחמות שהיו עם חלק קטן מכם, אני יודע שאתם מספר 1.לא מספר 1 כי אני הבעלים ולא אובייקטיבי, מספר 1 כי אתם מספר 1 וכל שחקן וכל אוהד בישראל יודע את זה. הלוואי והשם יזכה את השחקנים, הצוות המקצועי וההנהלה לשמח אתכם ולהחזיר לכם על המגרש. שנה טובה ומתוקה

A post shared by Beitar_1936 © (@beitar_1936) on



"תודה לכל השותפים לדרך, כל אלו שתומכים ברגעים הקשים הרבים, כל אלו ששם מהסיבות הנכונות ללא קשר להצלחה או כישלון, באש ובמים אמיתי. אתם יודעים מי אתם, גם אם אני לא אומר תמיד, אני מעריך ואוהב. תודה".


"מאחל לישראל כולה שהחדשות שיסעירו אותנו בשנים הבאות יהיו מי הסיר עוקב ממי, רדוד ככל שיהיה זה תמיד עדיף על מלחמות, צבע אדום, גננות מכות, שחיתויות ושאר ירקות רקובים… לכל חבריי ומשפחתי, שנצחק המון, נשמח עוד יותר, נאכל, נהנה ונאהב".


"ולכל אוהדי בית"ר, מגיע לכם טוב יותר ממה שאתם מקבלים היום, למרות המלחמות שהיו עם חלק קטן מכם, אני יודע שאתם מספר 1. לא מספר 1 כי אני הבעלים ולא אובייקטיבי, מספר 1 כי אתם מספר 1 וכל שחקן וכל אוהד בישראל יודע את זה. הלוואי והשם יזכה את השחקנים, הצוות המקצועי וההנהלה לשמח אתכם ולהחזיר לכם על המגרש".


"שנה טובה ומתוקה", סיים חוגג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי